معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام از اعزام مشمولان فوق دیپلم ،دیپلم و زیر دیپلم در 19خردادماه 97 خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 03 June 2018

امیر رضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مشمولان غایب و غیر غایب استان در مقاطع فوق دیپلم ،دیپلم و زیر دیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ 19 خردادماه 97 دریافت کرده اند می بایست راس ساعت 7 صبح شنبه مورخ  19 خردادماه 97 به معاونت وظیفه عمومی استان مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند ، می توانند به دفاتر خدماتی الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه عدم حضور به موقع در زمان و محل تعیین شده غیبت محسوب می شود ، افزود: مشمولان باید برگه های مربوط به اعزام به خدمت از جمله :برگ آماده به خدمت ، برگ واکسیناسیون ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح وسایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه ، کارت ملی و ... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

حیدری در پایان گفت : مشمولان می توانند جهت اعزام به مراکز آموزشی به آدرس معاونت وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام واقع در بلوار شهید بهشتی ، خیابان شهروند، معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار