کد خبر: ۶۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹ 14 July 2015
مدیراداره تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی خواستار اختصاص اعتبارات ویژه برای توسعه ورزش دانشگاهی شد.
مسعود جوکار در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، گفت: کاستی‌های ورزش دراستان البرز به دلیل نوپا بودن استان نمود بیشتری دارد ولی به هر صورت بسیاری ازاین کاستی‌ها طبیعی بوده و قابل حل است.
وی افزود: با وجود تلاش‌های مدیریت ورزش و جوانان استان، متاسفانه به دلیل ضعف‌های موجود در فدراسیون  ورزش دانشگاهی در دانشگاه‌های استان مغفول مانده است.
جوکار خاطرنشان کرد: حمایت فدراسیون برای مجموعه ورزش دانشگاهی استان بسیار اهمیت دارد و در حال حاضرمنتظرنظرنهایی فدراسیون هستیم  ومقررشده است پس از دریافت پاسخ از فدراسیون جلسه‌ای با مدیر کل ورزش و جوانان استان و مدیرکل ورزش وزارت علوم داشته باشیم تا بتوانیم درخصوص ورزش دانشگاه‌های استان به یک همفکری جمعی دست پیدا کنیم.
رئیس هیئت ورزش دانشگاهی استان البرز گفت: فعالیت‌های ورزشی به حمایت های مالی نیازمند است و اگر خوش فکرترین مدیر ورزش هم باشی، زمانیکه بوجه لازم را در اختیار نداشته باشی، برنامه‌ها به مرحله اجرا نخواهد رسید و قطعا این حمایت باید از طرف فدراسیون باشد.
وی ادامه داد: مشکل اصلی در بحث ورزش در دانشگاههای البرز پایین بودن سرانه اماکن ورزشی و نبود زیرساخت‌های لازم است. 
جوکار یادآورشد: تاکید مسئولان هیئت ورزش دانشگاهی استان بر ورزش قهرمانی و همگانی دربخش ورزش دانشگاهی است که در زمینه ورزش‌های همگانی این فضا در دانشگاه خوارزمی ایجاد شده و شهروندان استان البرز می‌توانند رشته‌های تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی را انتخاب کنند و دراین راستا تعدادی از قهرمانان ورزشی استان با تعاملات انجام شده در رشته تربیت بدنی دانشگاه پذیرش شده‌‌اند.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی گفت:در مورد رشته شنا باید گفت که شنا یک رشته زمانبر است  و نگاهمان این است که چندنفر قهرمان شنا دراین دانشگاه پذیرش شوند و در کنار آن‌ها رشته شنا را دانشگاه را توسعه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار