هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بنیاد شهیدو امور ایثارگران کرمانشاه گفت:در پی وقوع زلزله در آبان ماه گذشته در کرمانشاه واحد‌های مسکونی ۱۲ هزار خانواده ایثارگر آسیب و خسارت دیدند.
کد خبر: ۶۲۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ 25 June 2018

حجت‌الاسلام هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:علیرغم عدم عضویت بنیاد شهید در ستاد بحران استان، مسئولین ایننهاد مقدس به‌طور خودجوش ضمن تشکیل ستاد بحران در سازمان، توان حداکثری و امکانات و داشته‌های خود را در خدمت‌رسانی به ایثارگران آسیب‌دیده از زلزله به این مناطق  ارسال کردند.

وی خاطر نشان کرد:یکی از اقدامات مهمی که بنیاد شهید و امور ایثارگران در این حادثه به انجام رساند، اعزام تعدادی از کارشناسان بنیاد به همراه ۱۸ اکیپ از کارشناسان بیمه البرز به‌منظور برآورد خسارات وارده به ایثارگران عزیز این مناطق بود که بر این اساس تاکنون مبلغ ۴۳۰ میلیارد ریال به این افراد پرداخت‌شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه اظهار داشت:اعزام ۱۴ اکیپ از رؤسا و همکاران بنیاد به‌منظور دیدار و سرکشی از ایثارگران مناطق آسیب‌دیده، اعزام تیم‌های پزشکی و روانشناسی و نیز ارسال کمک‌ها، اقلام و لوازم موردنیازبرای ایثارگران مناطق زلزله‌زده و اهدای ده‌ها کانکس  از جمله اقدامات انجام شده بوده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار