مدیرکل دفتر فنی استانداری گفت:احداث ساختمان‌ها باید با فضا‌های شهری هماهنگی بصری داشته باشد.
کد خبر: ۶۲۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 26 June 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه دکتر شهرام کهریزی در جلسه کارگروه چهار جانبه که با حضور مدیران ذیربط استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری کرمانشاه، سازمان نظام مهندسی ساختمان و... در استانداری برگزار شد از همه مسئولان حوزه‌های عمرانی و مدیریت شهری خواست ارتقای کیفیت ساخت و ساز‌ها در بخش‌های مختلف را جدی‌تر بگیرند.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری گفت: باید به فکر آیندگان هم باشیم و با تصمیم‌های امروز و احداث شهری استاندارد، کیفیت زندگی را برای نسل‌های بعدی بالا ببریم.

وی افزود: سطح کیفی نظارت را در ساخت و ساز‌ها بیشتر رعایت کنیم تا شاهد احداث ساختمان‌هایی ایمن و با کیفیت بهتر باشیم.

دکتر کهریزی ارتقای دانش فنی و مهارتی را یکی از گام‌های مؤثر در این راستا برشمرد و افزود: برای این منظور استفاده از توان نیرو‌های فنی و متخصص بومی را باید مد نظر قرار داد.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری ضمن تأکید بر تشکیل جلسات کمیته سیما و منظر شهری گفت: باجلوگیری از بروز ناهماهنگی‌های بصری و کارکردی در فضا‌ها و فعالیت‌های شهری، ساختمان‌ها در یک معبر و محله باید از نظر ارتفاع، نمای ساختمان، جنس و رنگ مصالح هماهنگی داشته باشند و نباید این هارمونی به هم بخورد.

وی خاطر نشان کرد: سیما و منظر شهری متعلق به همه شهروندان است نه متعلق به مالک ساختمان، که در این خصوص انتظار داریمبا احیای فرهنگ معماری و شهرسازی غنی ایرانی اسلامی، در آینده نمای ساختمان‌ها زیباتر و هماهنگ‌تر شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار