مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمانشاه در اولین روزهای کاری خود به دیدار خانواده شهید جعفر نام بردار از شهدای والامقام تخریب چی استان کرمانشاه رفت.
کد خبر: ۶۲۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 01 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه، صابر رحیمی به همراه جمعی از مسئولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان و قهرمانان هیئت جانباران و معلولین استان با حضور در منزل شهید جعفر نامبردار، از خانواده این شهید والامقام دلجویی کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این دیدار با اشاره بر ایثار و رشادت شهدا و پاسداری از خون آن ها بر این نکته تاکید کرد که آسایش و آرامش امروز ما در نتیجه فداکاری و جانفشانی شهدا به وجود آمده و این جوانان برومند با گذشتن از جان خود نگذاشتند ذره‌ای از ارزش‌های انقلاب اسلامی کاسته شود که این خود سند افتخاری برای ایران زمین است.

وی افزود: خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه همگانی است و بر عهده همه رهروان راه شهداست که ضمن پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت از خانواده شهدا ، ایثارگران و جانبازان تجلیل کنند.

این مسئول در ادامه صبر خانواده شهدا را الگویی برای تمامی نسل ها برشمرد .

شهید جعفر نامبردار از شهدای تخریب چی استان کرمانشاه است که مصادف با روز عید غدیر در تاریخ 13/8/91 بر اثر منفجر شدن مین در حین پاکسازی میادین مین مریوان استان کردستان به درج رفیع شهادت نائل آمد. روحش شاد یادش گرامی باد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار