مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از اردوگاه دانش آموزی امام حسن مجتبی زوارم شیروان بازدید کرد و مسائل و مشکلات اردوگاه مذکور رامورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۶۲۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 01 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی ؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان در این بازدید گفت : اردوگاه‌ها بهترین و مطمئن‌ترین مکان برای پرورش استعدادهای دانش آموزان هستند و نقش بی بدیل و موثری شکل گیری روحیه تعاون رفتار جمعی و اجتماعی دانش آموزان دارند که از مهمترین اهداف سند تحول بنیادین محسوب می شود.

براتعلی حاتمی افزود : اردوگاه دانش آموزی شیروان نیز از این جهت دارای اهمیت است که بهترین مکان آبی و خاکی را در شهرستان داراست که می توان بسیاری از امکانات رفاهی فرهنگی و تربیتی را در آن پیش بینی کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی به اتفاق معاون پرورشی و فرهنگی و معاون تربیت بدنی و سلامت برای راه اندازی ، تعمیرات ، برگزاری اختتامیه کلاسهای اوغات فراغت و تجهیزات ورزشی مبلغ 65 میلیون تومان اختصاص دادند .

اردوگاه دانش آموزی امام حسن مجتبی (ع) در 25 کیلومتری شهرستان شیروان با مساحت حدود 10 هکتار در منطقه ییلاقی زوارم قرار دارد.

گفتنی است معاون تربیت بدنی ،معاون پرورشی و فرهنگی ،رییس حراست استان ، مدیر و معاون آموزش و پرورش شهرستان شیروان مدیرکل آموزش و پرورش استان را در این بازدید همراهی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار