مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، از انتخاب شعار "خدمت کریمانه" برای برنامه‌های دهه کرامت سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۶۲۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ 01 July 2018

به گزارش تابناک قم، جواد بهشتی پور عنوان کرد: برنامه‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای دهه کرامت در سال جاری از23تیرماه/ف همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز می‌شود و برنامه‌ها در 4محور برنامه ریزی شده است.

وی افزود: برنامه‌های دهه کرامت در استان قم با استقبال از خادمان حرم امام رضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید و همچنین تعویض پرچم مبارک گنبد حرم حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود؛ افتتاح جشنواره بین المللی امام رضا(ع) و جشنواره مردمی کرامت از دیگر برنامه‌های روز اول آستان در آغاز دهه کرامت است.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) تصریح کرد: برگزاری برنامه ایوان آینه ویژه نوجوانان و جوانان، از برنامه‌های آستان مقدس در این ایام است که در حرم مطهر برگزار می‌شود؛ رونمایی از آثار فاخر در طول این دهه و همچنین برگزاری جشن بزرگ همراهی در صحن فاطمی با حضور مردم از اهم برنامه‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) در طول ایام دهه کرامت است.

وی ادامه داد: نمایش‌های بهشت بانو و افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی هنری آستان مقدس در صحن صاحب الزمان(ص) در دهه کرامت برگزار می‌شود؛ همچنین جشن بزرگ دختران آفتاب برای اولین سال در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود و در این مراسم‌ از نخبگان دختر تجلیل می‌شود.

بهشتی پور خطر نشان کرد: شعار برنامه‌های دهه کرامت در سال جاری، "خدمت کریمانه" است و هر روزی در دهه کرامت یک شعار مخصوص به خود را دارد که زیر مجموعه همان شعار اصلی است.

وی عنوان کرد: در این سالها تلاش بر این بوده است که دهه کرامت به عنوان یک دهه‌ی شاد معنوی معرفی شود و دغدغه ما این است که این جشن ها را به صورت مردمی برگزار کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار