محبی رئیس شورای اسلامی شهر لار با تاکید بر لزوم ایجاد این مکان گردشگری در ورودی شهر لار؛ هدف دعوت از روسای ادارات در نظرسنجی و ارائه نقطه نظرات در طرح موجود را حائز عنوان کرد. وی اجرای این طرح اقتصادی، فرهنگی و گردشگری در زمینی به مساحت ۳۸ هکتار را به منظور رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی و همچنین ایجاد اشتغال در منطقه و بهبود وضعیت ورودی شهر لار مهم برشمرد.
کد خبر: ۶۲۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 02 July 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:در جلسه ای که یه میزبانی اعضای شورای اسلامی شهر لار به منظور بررسی طرح بزرگ فرهنگی گردشگری اقتصادی ۳۸ هکتاری ورودی شهر لار برگزار شد، اعضای شورا، شهردار و معاون شهرداری لار، مدیران ادارات صنعت معدن و تجارت، جهادکشاورزی، توزیع برق، آبفا ، مرکز رشد و فناوری ، امور آب و مشاور طرح گرد هم آمدند.

در این نشست محبی رئیس شورای اسلامی شهر لار با تاکید بر لزوم ایجاد این مکان گردشگری در ورودی شهر لار؛ هدف دعوت از روسای ادارات در نظرسنجی و ارائه نقطه نظرات در طرح موجود را حائز عنوان کرد. وی اجرای این طرح اقتصادی، فرهنگی و گردشگری در زمینی به مساحت ۳۸ هکتار را به منظور رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی و همچنین ایجاد اشتغال در منطقه و بهبود وضعیت ورودی شهر لار مهم برشمرد.

در ادامه مهندس محمد فروتن مشاور طرح ضمن ارائه طراحی صورت گرفته، خاطرنشان کرد: استفاده از فضای موجود در زمین ۳۸ هکتاری و توجه به ابعاد مختلف فرهنگی ورزشی ، ایجاد فضاهای اقامتی کوتاه مدت و میان مدت ، توجه به مقوله گردشگری و تلاش دولت در این زمینه به منظور ورود بخش خصوصی درخصوص کاربریهای که قابلیت ایجاد فضاهای تفریحی اقامتی و توسعه گردشگری و همچنین سرمایه گذاری دارند از ابعاد اصلی این طرح مهم دانست.

تهیه برنامه زمان بندی در اجرای پروژه و هدایت سرمایه گذاران در این طرح از دیگر نکاتی بود که مهندس مشاور طرح در جمع اعضای شورا و روسای ادارات بیان کرد.

پس از صحبتهای اعضای شورا درخصوص طرح پیشنهادی و لزوم بررسی بیشتر جزئیات طراحی ، روسا و مدیران حاضر در جلسه درحوزه های تخصصی خود به بیان پیشنهادها و نظرات خود پرداخته و نیاز به اقدامات شهرداری در ارائه طرح جامع، لزوم توجه ویژه به معضلات کمبود آب و ایجاد پوشش گیاهان بومی و ایجاد جاذبه برای مردم و مسافران را مورد تاکید قرار دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار