ظهر امروز، از کتاب "حدیث نصر" با حضور برخی از علما، مسئولین استانی و نویسنده کتاب، در ساختمان کتابخانه حرم حضرت معصومه(س) رونمایی شد.
کد خبر: ۶۲۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 02 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، سید حسین کشفی بیان کرد: به دلیل وجود نکات ممتاز در خاطرات آیت الله نصرالله شاه آبادی، در سال 91، تصمیم به نگارش خاطرات ایشان کردم.

وی افزود: برخی از ویژگی‌های زندگی ایشان درس‌آموز بود و نیاز بود که محققان و مردم با ابعاد زندگی و شخصیت ایشان آشنا شوند؛ یکی از ویژگی های آیت الله شاه آبادی، روش جذب جوانان و مردم به اسلام بود که بسیار برای روحانیت امروز، حائز اهمیت است.

نویسنده کتاب حدیث نصر تصریح کرد: قسمتی از کتاب، جمع‌آوری مصاحبه‌های آیت الله شاه آبادی است که در سالیان مختلف انجام داده و حائز نکات مهمی است؛ کتاب در 4فصل است و در فصل اول به معرفی نیاکان ایشان پرداختیم، در فصل دوم نیز، نیای مادری ایشان معرفی شده است.

وی ادامه داد: در فصل سوم، به زندگینامه پدر ایشان پرداخته شده است و تاکید بر این بوده است که این بخش، کامل و دقیق باشد و حاوی مطالب و اسناد منتشر نشده است؛ همچنین فصل چهارم کتاب نیز به زندگینامه آیت الله شاه آبادی پرداخته شده است که مطالب این بخش، بسیار مهم و قابل توجه است و در چند بخش تنظیم شده است و به زندگی ایشان تا زمان ورود به تهران پرداخته شده است و ادامه آن در جلد بعدی چاپ می‌شود.

کشفی عنوان کرد: حدود 50 آلبوم عکس از آیت الله شاه آبادی اسکن شد و تا حد امکان از تصاویر آن، در کتاب استفاده شد؛ همچنین از حجت الاسلام و المسلمین ناصرالدین انصاری درخواست شد تا مقدمه ای برای این کتاب تحریر کنند تا خوانندگان، بیشتر با زندگی و ابعاد شخصیت آیت الله شاه آبادی، آشنا شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار