فرمانده یگان ویژه ناجادرایلام
فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: یگان ویژه تنها واحد واکنش سریع در کشور است و برای ماموریت های ابلاغی باید با تمام توان آماده باشد.
کد خبر: ۶۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷ 16 July 2015
به گزارش تابناک ایلام سردار حسن کرمی در جمع کارکنان یگان ویژه ایلام، اظهار کرد: کارکنان یگان ویژه با توجه به نوع ماموریت محوله می بایست از آمادگی جسمانی و چابکی مطلوبی برخوردار باشند زیرا همین آمادگی موجب احساس امنیت در بین مردم می شود.

وی با اشاره به اهمیت شرکت کردن در فعالیت های ورزشی و نقش آن در سلامت جسمانی و روانی کارکنان افزود: برنامه های هدفمند و مستمر ورزشی در راستای اجرای موفق ماموریت های محوله در دستور کار قرار گرفته که نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف مطروحه ناجا ایفا می کند.

سردار کرمی حل مسایل اجتماعی را تنها با روش های اجتماعی میسر دانست و گفت: نمی توان مسایل اجتماعی را با ابزارهای امنیتی و انتظامی حل کرد چرا که آسیب ها و تهدیدات جنگ نرم دشمن که امروزه با ابزارهای رسانه ای، مشکلاتی را برای خانواده ها و جوانان بوجود آورده تنها از طریق فرهنگ سازی و آموزش مهارت های اجتماعی قابل پیشگیری است.

وی تاکید کرد: بدست آوردن موفقیت ها با داشتن پشتکار، همیت، اخوت و برادری و نظم و انضباط کارکنان میسر می شود و نظم و انضباط که مقوله ای بسیار مهم است ، پایه و اساس همه امور بخصوص در نیروهای مسلح به شمار می آید.

وی آمریکا را رژیمی زورگو، متظاهر و بی اعتماد عنوان کرد و یادآور شد: حضور حماسی و مسلط تیم مذاکره کننده در مقابل دیپلمات های کارکشته همه دولت های بزرگ دنیا، حقانیت و صداقت ایران را در تمام عالم اثبات و بی اعتمادی و فزون طلبی آمریکا و هم پیمانانش را نیز به افکار عمومی دنیا شناساند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: بزرگترین اقدام امام و امت ایران، تحقیر آمریکا در صحنه های بین المللی و در انظار مردم جهان بوده و امروز نیز رهبری و ملت ایران مصمم بر تحقیر و به انزوا کشاندن دولتمردان آمریکایی هستند.



*** بکارگیری تمام توان و ظرفیت پلیس برای رفاه زائرین حسینی در مرز مهران

فرمانده یگان های ویژه ناجا در بازدید از اقدامات انجام شده قرارگاه اربعین در مرز مهران گفت: تمام توان و ظرفیت پلیس برای رفاه زائرین حسینی در مرز مهران بکارگیری شده است.

سردار حسن کرمی در بازدید از مرز مهران با قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط سازمان های دولتی ، فرمانداری مهران، فرماندهی انتظامی که از اربعین سال گذشته شروع شده است، اظهار کرد: از اربعین سال گذشته به دنبال رفع مشکلات با همراهی و همکاری سایر نهادها هستیم تا بهترین خدمت به زائرین حسینی(ع) را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: نقاط قوت و ضعف سال های گذشته در خصوص استقبال از زائران را بررسی و بر اساس نیازهای زائران برنامه منظمی برای تامین محل استراحت، خوابگاه، غذای گرم، حمل و نقل و امکانات رفاهی زائران از سوی قرارگاه اربعین حسینی تدوین شده است.

سردار کرمی افزود: با توجه به تجربه سال گذشته در استقبال از زائران، کمبودهایی وجود داشت که همه مسوولان در بخش های مختلف از هم اکنون خود را برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب تر به زائران آماده کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: مسوولان با تمام توان ، عشق و علاقه ای که دارند زمینه های بهبود و رفاه بیشتر زائران اربعین حسینی را در این شهرستان مرزی فراهم می کنند.

وی ایجاد کمربندی های غربی و شرقی و تعریض جاده و روشنایی پل زائر تا پایانه مرزی را از تدابیر اتخاذ شده برای تسهیل در تردد زائرین و خودروهای آنان بر شمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار