رییس مرکز فوریت های پزشکی ایلام گفت: در روز عید سعید فطر 12 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در جایگاه های برگزاری نماز عید در نقاط مختلف این استان مستقر می شود.
کد خبر: ۶۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 16 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،دکتر محمدرضا صیدی گفت: در هر شهرستان یک دستگاه آمبولانس در محل برپایی نماز عید فطر مستقر می شود ولی در مصلای شهر ایلام سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس استقرار دارند.

وی افزود: این خودروای امدادی از نخستین ساعات صبح روز عید در محل برپایی نماز مستقر و تا پایان این آیین معنوی در این اماکن حضور دارند تا در صورت بروز هر گونه حادثه، نسبت به ارایه خدمات درمانی و انتقال فرد مصدوم در صورت لزوم به مراکز درمانی اقدام کنند.

صیدی تاکید کرد: کادر درمانی اورژانس ایلام متشکل از نیروهای زبده و آموزش دیده دانشگاه علوم پزشکی همراه این خودروها در محل های برپایی نماز حضور دارند تا در هنگام حوادث احتمالی، خدمات درمانی اولیه را به حادثه دیدگان ارایه کنند.

وی از مردم مومن و خداجوی استان ایلام خواست در هنگام ورود و خروج به محل برگزاری نماز عید فطر از ازدحام به سمت درب های ورودی و خروجی اجتناب کرده و با اندکی صبر و تامل حرکت کنند تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

نماز عید سعید فطر در مصلای بزرگ شهر ایلام و در شهرستان های تابعه در مساجد جامع برگزار می شود
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار