سی و چهارمین دوره مسابقات دو صحرانوردی استقامت جام پادشاهی کشور تایلند با حضور شش دونده از ایران در شهر پاتایا در کشور تایلند برگزار می شود. 19 هزار دونده از صد و یک کشور جهان در بزرگترین مسابقه دو صحرانوردی استقامت به مسافت ده کیلومتر حضور خواهند داشت .
کد خبر: ۶۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 16 July 2015
به گزارش تابناک مازندران، ایران با شش نماینده در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد. خردمند حیدری قهرمان چندین ساله پیشکسوتان جهان از سوادکوه مازندران، اسحاق عباسی، علی رهنما از چالوس، مهدی پژمان از کرمان، علی رشتی از قزوین و عباس شجاع از تهران نمایندگان ایران در سی و چهارمین دوره مسابقات جام پادشاهی کشور تایلند می باشند. خردمند حیدری قهرمان دو و میدانی کشور و قهرمان چندین ساله پیشکسوتان جهان که تاکنون در 21 مسابقه بین المللی و ده مسابقه جهانی شرکت کرده برای سی و دومین حضور خود در مسابقات جهانی و بین المللی در مسابقات جام پادشاهی کشور تایلند به رقابت با صدها قهرمان دو و میدانی از یکصد و یک کشور جهان خواهد پرداخت. حیدری برای پنجمین سال است که در این مسابقات شرکت می کند و در چهار سال قبل با پشت سر گذاشتن همه رقیبان خود مقام اول را از آن خود کرده است. قهرمان دو و میدانی پیشکسوتان جهان تاکنون در 21 مسابقه بین المللی در کشورهای فرانسه، یونان، ترکیه، دبی، دانمارک، سوئیس، امارات و تایلند در مسافت های 10 ، 15، 18 برگزار شده و 3 مسابقه جهانی به مسافت 21 کیلومتر در کشورهای دانمارک، فرانسه و سوئیس و هفت مسابقه جهانی دیگر به مسافت ده کیلومتر که در دبی برگزار شده نفر اول مسابقات شد و توانست از دهها هزار دونده صاحب نام از صدها کشور جهان پیشی بگیرد خردمند حیدری از سال 1378(2008) تاکنون 31 مرتبه در مسابقات جهانی و بین المللی شرکت کرده است. قهرمان چندین ساله پیشکسوتان دو و میدانی جهان پس از تایلند و در شهریور ماه سال جاری نیز برای شرکت در مسابقات دوی ماراتن جهان (بزرگسالان ارشد جهان) به مسافت 21 کیلومتر به کشور نروژ سفر خواهد کرد حیدری از نروژ به هلند خواهد رفت تا برای سی و چهارمین بار در یک مسابقه بین المللی به مسافت ده کیلومتر در آمستردام هلند حضور یابد .

سی و چهارمین دوره مسابقات دوی صحرانوردی استقامت جام پادشاهی کشور تایلند ساعت 5 بامداد روز یکشنبه 19 جولای انجام می شود. این دوره از مسابقات ویژه دوندگان بالای 35 سال است و خردمند حیدری از ایران با 52 سال سن در این مسابقات حضور خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار