کد خبر: ۶۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 18 July 2015
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،  حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه‌های نماز عید فطر یاسوج با تبریک این عید بزرگ مسلمانان، اظهار داشت: یکی از اعیاد بزرگ و مهم اسلامی و روز جایزه گرفتن و پاداش گرفتن روزه داران واقعی و کسانی که در امتحان الهی موفق شدند، است.
وی با مثبت ارزیابی کردن جمع‌بندی نهایی مذاکران هسته‌ای ایران اسلامی با شش کشور مطرح جهان، عنوان کرد: در طول تاریخ دیپلماسی دنیا تاکنون کشور جهان سومی نتوانسته در مقابل کشورهای مطرح دنیا تا حدودی به خواسته‌های خود برسد ولی به لطف الهی و پشتیبانی ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری مذاکره‌کنندگان ایران با 1+5 موفق شدند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مذاکره کنندگان غیور، مومن، متدین ایران اسلامی با کشورها عضو گروه 1+5 به پشتیبانی، راهنمایی و راهگشایی مقام معظم رهبری و همچنین پشتیبانی مردم توانستند در برابر غربی‌ها که طی 12 سال پیش حاضر به داشتن حداقل‌های سانتیفیوژ در ایران قائل نبودند هم اکنون ایران هسته‌ای را به رسمیت شناختند.
حسینی با اشاره به این سخن اوباما رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه اگر می‌توانستم تمام پیچ مهره‌های تاسیسات هسته‌ای ایران را باز می‌کردم، افزود: آمریکایی‌ها و غربی‌ها به قدرت ایران پی‌برده‌اند و این سخن اوباما یعنی در مقابل قدرت این کشور اسلامی اظهار عجز و ناتوانی کردن است.
وی با اشاره به دشمنی‌های امریکا و غربی‌ها در طول دوران بعد از انقلاب اسلامی با ملت ایران، تصریح کرد: در طول 36 سال گذشته آمریکا در تمام زمینه‌ها و میدان‌ها از ایران اسلامی و ملت غیور و انقلابی این کشور شکست خورده است.
امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه نتانیاهو نخست وزیر جنایتکار و کودک کش اسرائیل از توافق هسته‌ای ایران با کشورهای گروه 1+5 عصبانی است گفت: نتانیاهو می‌گوید باید در متن این توافق از دست برداشتن ایرانی‌ها از مبارزه با اسرائیل اشاره می‌شد در حالی ملت ایران اسلامی هرگز با جنایتکار سازش نمی‌کند.
حسینی اظهار داشت: هرگز شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در ایران اسلامی حذف نمی‌شود و ملت عزیز ایران برای پیشبرد دین مبین اسلام و ستیز با دشمنان مانند کوه استوار هستند  و پوزه دشمنان را به خاک مذلت می‌کشانند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار