نخستین پارک استاندارد و اختصاصی بانوان شهرستان مهریز با ظرفیت و امکانات منحصر بفرد با مساحت 11000 متر مربع با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۶۳۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 27 July 2018

به گزارش «تابناک یزد»، نخستین پارک استاندارد و اختصاصی بانوان شهرستان مهریز با ظرفیت و امکانات منحصر بفرد در سطح شهرستان مهریز با مساحت 11000متر مربع به همت شهرداری و شورای اسلامی مهریز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.
شهردار مهریز در مراسم افتتاحیه این پارک گفت: این مجموعه مجهز به اتاق سرایداری و مجموعه اداری و اتاق کودک، نماز خانه، مجموعه بازی و پیست اسکیت و یک باب سالن ورزشی می باشد.
احمد آخوندی افزود: برای راه اندازی این پارک شش میلیارد ریال هزینه شده و در بازه زمانی هشت ماهه به بهره برداری رسیده است.
طالبی حضورمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در مراسم افتتاحیه این پارک توجه مدیران به ورزش، سلامت و تفریح سالم زنان و دختران جامعه، نشان از توسعه یافتگی و بالندگی اندیشه مسئولان حوزه شهری دانست وگفت: با استفاده از ظرفیت های کوچک و بزرگ و متوسط که دولت و مسئولین در اختیار بانوان می گذارند و هرکدام در جای خودش به توانمندسازی زنان کمک می کند می توانند در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان با همت خودشان قدم های خوب و موثری بردارند.

برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان مهریزی از برنامه های این افتتاحیه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار