سرپرست شهرداری کرمانشاه بر تسریع در آغاز عملیات اجرایی معبر ساحلی جنب شهربازی و شرکت نفت تاکید کرد.
کد خبر: ۶۳۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 28 July 2018

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری، در این نشست مهندس حامد لعل بخش در جلسه ای به منظور بررسی موانع و تسریع در آغاز اجرای پروژه اتصال معبر ساحلی بزرگراه جانبازان به بلوار شهید بهشتی با حضور سرپرست شهرداری کرمانشاه، معاونتهای حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، عمرانی و شهرداری منطقه برگزار شد .

مهندس لعل بخش با اشاره به اهمیت تکمیل معبر ساحلی اتصال بزرگراه جانباران (بزرگراه غربی شهر) و بلوار شهید بهشتی به عنوان دو تا از شریانهای اصلی تردد شهر گفت: این پروژه می تواند یکی از طرحهای مهم گردشگری شهر باشد که در کنار رودخانه قره سو قرار دارد و از پتانسیل وجود چنین رودخانه ای بیشترین استفاده را ببرد.

وی تأکید کرد: علاوه بر جاذبه گردشگری و تفریحی، با توجه به نقش این معبر 1900 متری در اتصال دو شریان پرتردد شهر، در کاهش بار ترافیک، صرفه جویی در سوخت، و کاهش زمان تردد نیز می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

گفتنی است دراین جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص روند آغاز عملیات عمرانی و اجرایی معبر ساحلی، مهندس لعل بخش درخصوص مسئولیت هریک ا زمعاونتها، مناطق و سازمانها جهت هماهنگی و همکاری بیشتر در راستای تسریع در اجرای این پروژه تاکید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار