امیر شاه آبادی در گفتگو با تابناک:
فرماندارشهرستان هرسین گفت:در این جلسه تعداد ۱۶۲ طرح از محل طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و ۱۰۴ طرح فراگیر جمعاً به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان تصویب و به بانک‌های عامل معرفی شدند.
کد خبر: ۶۳۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 30 July 2018

امیر شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:هدف اصلي دولت از اعطاي وامهاي طرح فراگير و روستايي ايجاد اشتغال به معناي واقعي پايدار و تثبيت شده است.

وی خاطر نشان کرد:باید به نوع درخواست متقاضيان و از عامل بودن آنها در انجام طرح اطمينان حاصل کرد تا با ارائه خدمات مشاوره اي نسبت به آگاه سازي آنان اقدامات لازم انجام شود.

 فرماندار شهرستان هرسین اظهار داشت:کليه متقاضيان كسب و كار در شهرستان هرسين جهت اشتغال و برخورداري از مزاياي طرح توسعه مشاغل خانگي مي توانند به سامانه www.inhb.ir مراجعه و ثبت نام نمايند

شاه آبادی تصریح کرد:پروسه گردش پرونده ها در دستگاههاي اداري جهت طي مراحل قانوني مستلزم زمان زيادي است و ممكن است متقاضيان در مراحل پاياني كه ارجاع پرونده به بانك مي باشد با مشكلاتي مواجه شوند يا اصلاً اطلاعات دقيقي از نحوه اجراي طرح خود نداشته باشند و لذا مي بايست پرونده هاي متقاضيان از لحاظ نوع وثيقه ، مجوزها و مدارك مورد نياز بصورت تخصصي در كميته فني بررسي و رفع اشكال شوند.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار