كادر فني تيم فوتسال الماس شهر قم در آستانه شروع فصل جديد رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر فوتسال به طور ناگهاني دست‌خوش تغيير شد.
کد خبر: ۶۳۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ 31 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، بعد از سقوط تیم فوتسال هیات فوتبال قم از فصل 1396 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امتیاز این تیم واگذار شد تا نماینده قم با نام جدید الماس شهر در فصل 1397 رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر با حریفان خود به رقابت بپردازد.

مدیریت تیم الماس شهر در شروع کار خود برای بازگشت مجدد نماینده قم به لیگ برتر فوتسال ایران، سیدوحید غیاثی بازیکن خوش‌نام سال‌های نه‌چندان دور فوتسال قم و کشور را با سابقه مربیگری در تیم‌هایی نظر ماهان‌تندیس، کیش‌ایر، صبای قم و یاسین‌پیشرو و بازی در تیم‌های ارم‌کیش، صبای قم و دبیری تبریز به عنوان سرمربی خود معرفی کرد.

غیاثی که دو فصل قبل توانست تیم آتلیه‌طهران قم را از لیگ دسته اول فوتسال ایران به لیگ برتر بیاورد، با انگیزه تکرار همین موفقیت در تیم الماس شهر، تمرینات این تیم را برای فصل 1397 لیگ دسته اول استارت زد اما هنوز لیگ شروع نشده به طرزی عجیب از این مسوولیت خود کناره‌گیری کرد.

بدون اینکه دلیل واضح و مشخصی از سوی سیدوحید غیاثی و همچنین مدیریت تیم الماس شهر راجع به این جدایی مطرح شود، تنها یک توضیح کلیشه‌ای با عنوان مشکلات شخصی به عنوان دلیل کناره‌گیری غیاثی از نماینده قم بر سر زبان‌ها است و اتفاق دیگر این است که فرید نقش‌بند مربی تیم الماس شهر نیز در پی این تصمیم غیاثی، از کادر فنی الماس شهر کناره‌گیری کرد.

با توجه به اینکه فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور کمتر از یک ماه دیگر در دو گروه 9 تیمی آغاز می‌شود و نماینده قم حریفان خود را در این رقابت‌ها شناخته، مدیریت تیم الماس شهر نیز بلافاصله دست به کار شد و سرمربی سابق آتلیه‌طهران قم یعنی بهرام وفایی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد، در حالی که وفایی در سال 1394 مقطعی سرمربی آتلیه‌ بود و البته به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار کنار رفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار