در روز نخست بازي‌هاي دور برگشت رقم خورد
نمايندگان فوتسال استان قم ديدارهاي دور برگشت از مرحله گروهي فصل جاري ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور را با شكست‌هاي غير منتظره آغاز كردند.
کد خبر: ۶۳۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰ 01 August 2018

به گزارش تابناک قم، دو تیمی که بازی‌های دور رفت از مرحله مقدماتی فصل 1397 لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های ایران را به نمایندگی از قم با دو عملکرد متفاوت پشت‌سر گذاشته بودند، در شروع دور برگشت شکست‌های عجیبی مقابل حریفان متحمل شدند.

این دو تیم سوهان محمد سیمای قم و انصار آرش نوین قم هستند که در مرحله قبل تیم سوهان محمد سیما با نام آتلیه‌طهران بین مدعیان صعود در رده‌های بالای جدول گروه نخست ایستاد اما تیم انصار آرش نوین با کسب نتایج دور از انتظار بخت خود را برای کسب مجوز صعود کمرنگ کرد.

با این حال انتظار می‌رفت به واسطه وجود زمان مناسب بین بازی‌های رفت و برگشت، نمایندگان قم بعد از هفته‌ها تمرین و کار آماده‌سازی، در دور برگشت این فصل نتایج بهتری در مقابل حریفان کسب کنند اما این اتفاق در روز نخست رخ نداد و سوهان محمد سیما و انصار آرش نوین به حریفان خود باختند.

در گروه نخست این بازی‌ها که دیدارهای دور برگشت آن در مشهد مقدس برگزار می‌شود، تیم انصار آرش نوین در نخستین مسابقه به مصاف تیم سرشناس و مطرح گیتی‌پسند اصفهان رفت و در دیداری که پنج گل داشت با نتیجه سنگین و غیر منتظره چهار بر یک شکست خورد.

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های فرش‌آراء مشهد مقدس و حفاری اهواز به تساوی پرگل سه بر سه رضایت دادند، ضمن اینکه تیم مقاومت تهران به استراحت پرداخت.

اما در گروه دوم که بازی‌های نیم‌فصل دوم مرحله گروهی آن به میزبانی شهر ساری و تیم شهروند به انجام می‌رسد، فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیما به سرمربیگری سیدوحید غیاثی به مصاف تیم میزبان یعنی شهروند ساری رفته و در عین ناباوری با نتیجه پرگل هفت بر دو شکست خوردند.

در این گروه تیم‌ موعود پیرادل مشهد با نتیجه جالب توجه 6 بر یک از سد تیم شهرداری رشت گذشت و فوتسالیست‌های تیم پرسپولیس خوزستان با نتیجه نزدیک سه بر دو تیم پدیده اصفهان را بردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار