17 تن از مدیران عامل دفاتر خدمات مسافرتی و رسانه های کشور عمان در سفر به فارس از ظرفیت های گردشگری و پزشکی این استان بازدید کردند.
کد خبر: ۶۳۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 02 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس در این باره گفت: اعضای این گروه گردشگری رسانه ای روز سه شنبه در نخستین روز سفر خود به شیراز با ظرفیت های اقامتی، پزشکی و گردشگری این شهر از نزدیک آشنا شد.
مصیب امیری با بیان این که هدف اصلی این گروه بازدید از ظرفیت های اقامتی، پزشکی و جاذبه های طبیعی استان فارس است، افزود: فعالان گردشگری و رسانه کشور عمان همچنین روز چهارشنبه از هتل های چمران، شیراز، زندیه، کریمخان، بین الحرمین، آریوبرزن و هدیش بازدید و از ظرفیت های اقامتی در مرکز استان مطلع شدند.
وی با اشاره به بازدید فعالان گردشگری عمان از بازار وکیل و نارنجستان قوام در شیراز ادامه داد: این گروه همچنین از بیمارستان های دارای بخش بین الملل در این شهر مانند دنا، اردیبهشت و کوثر بازدید کردند و با توانمندی متخصصان ایرانی در زمینه درمان بیماری ها و ارائه خدمات به بیماران سایر کشورها آشنا شدند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس همچنین با اشاره به نشست شامگاه چهارشنبه خود با فعالان گردشگری کشور عمان گفت: استان فارس ایرانی در مقیاس کوچک است و در همه ابعاد گردشگری از جمله تاریخی، طبیعی، فرهنگی و سلامت دارای ظرفیت های شاخص شناخته شده است.
امیری با اشاره به حضور مشاور سازمان میراث فرهنگی کشور در حوزه سلامت، نماینده انجمن صنفی و جامعه هتلداران استان و مدیرعامل هواپیمایی سلام ایر در این نشست اظهار داشت: در این دیدار صمیمی، تنوع آب و هوایی استان، وجود 440 جاذبه طبیعی منحصر به فرد و بالاترین آثار تاریخی ثبت جهانی در یونسکو متعلق به دوران هخامنشیان و ساسانی به اطلاع شرکت کنندگان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار