مدیر آموزش و پرورش ایوان
مدیر آموزش و پرورش ایوان گفت: تاکنون ثبت نام هفت هزار و 410 د انش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 2 بخش پسران و دختران این شهرستان بجز پیش دبستانی در سامانه سناد برای سال تحصیلی آینده قطعی شده است.
کد خبر: ۶۴۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 26 August 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ علیرضا پناهی اظهار داشت: در دوره ابتدایی چهار هزار و 357 دانش آموز واجد شرایط با 252 کلاس درس و 700 نوآموز در دوره پیش دبستانی در بخش پسران و دختران ثبت نام شده اند.
وی افزود: در دوره اول متوسطه نیز یک هزار و 937 دانش آموز با 99 کلاس و دوره متوسطه دوم با زیر شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش با 86 کلاس درس و یک هزار و 116 دانش آموز ثبت نام کرده اند.
پناهی با بیان اینکه تسریع در انجام ثبت نام موجب می شود سال تحصیلی جدید به موقع و با نشاط و شادابی بیشتر آغاز شود، از اولیا و دانش آموزان بازمانده از ثبت نام خواست نسبت به انجام فرایند ثبت نام در اسرع وقت اقدام کنند.
وی گفت: ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 98 - 97 از خرداد ماه آغاز و برابر مهلت اعلام شده دانش آموزان تا پایان مرداد ماه فرصت داشتند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
در سال تحصیلی 97 - 96 تعداد 9هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی سه گانه در 106 مدرسه و واحد آموزشی شهرستان ایوان مشغول تحصیل بودند./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار