بهرام بهروش در گفتگو با تابناک:
رئیس هیئت بازی های بومی محلی استان کرمانشاه گفت:فریزبی یک ورزش تفریحی است که از طریق یک دیسک مدور پرنده با قابلیت پرش برگشتی، انجام می شود. این بازی، از زمان های قدیم با پرت کردن اجسام گرد و مدور، شکل گرفت.
کد خبر: ۶۴۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 27 August 2018

بهرام بهروش در گفتگو با خبرنگارتابناک افزود:برای استفاده از دیسک فریزبی ، باید از روش صحیح آن اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید به راحتی این بازی را انجام دهید.

وی خاطر نشان کرد:برای شروع این بازی در اولین مرحله، باید نحوه صحیح گرفتن فریزبی را در دست خود بدانید. برای این کار، باید انگشت اشاره را روی صفحه گذاشته و انگشتان دیگر را در طرف دیگر آن قرار دهید ودر مرحله دوم باید پاهای خود را تا نود درجه باز کنید و درجای خود بایستید. شما در این حالت به صورت دفاعی هستید.

رئیس هیئت بازی های بومی محلی استان کرمانشاه اظهار داشت:در مرحله سوم هنگامی که می خواهید فریزبی را پرتاب کنید، باید به شکلی افقی خم شده و آرنج و مچ خود را هماهنگ کرده و آن را پرتاب کنید ومرحله بعدی در هنگام پرتاب فریزبی، باید دست خود را کاملا در هوا رها کنید تا پرتاب به درستی صورت گرفته و در جهت دلخواه پرواز کند.

بهروش تصریح کرد:در ادامه هنگامی که در حال پرتاب فریزبی هستید، باید آرنج خود را به سرعت حرکت دهید و مچ دست شما هم باید با فریزبی، در یک زاویه باشد ودر مرحله ششم شدت فشاری که در زمان پرتاب صفحه بر روی آن به وجود می آورید، می تواند بر مسافت پرتاب فریزبی تاثیر گذار باشد.

وی افزود:مرحله هفتم یکی از مهم ترین راه ها برای حرفه ای شدن در بازی فریزبی، شرکت در تمرینات برای یادگیری مهارت های لازم است و در مرحله هشتم به منظور ایجاد سرعت و فشار بیشتر در هنگام پرتاب فریزبی، شما می توانید از حرکت چرخشی استفاده کرده و قدرت بیشتری در پرتاب داشته باشید.

بهروش گفت:در مرحله نهم و آخرین مرحله باید کاملا تمرکز و دقت داشته باشید و باید میان پاها، مچ و آرنج خود نوعی هماهنگی به وجود آورید تا بتوانید پرتاب مناسبی انجام دهید و با لذت بیشتری بازی را ادامه دهید.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار