رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس از بهره برداری ۵۲ طرح صنعتی، و معدنی در هفته دولت امسال خبرداد.
کد خبر: ۶۴۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 29 August 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: علی همتی رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها که با سرمایه گذاری افزون بر ۳ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شده، برای بیش از ۸۲۴ نفراشتغال ایجاد شده است.

وی افزود: تعدادی از طرح‌ها افتتاح و برخی روز‌های آینده به بهره برداری می‌رسد.

همتی از مهمترین این طرح‌ها را تولید انواع کاشی و سرامیک ساختمانی، شیره خرما، قطعات گچی ساختمانی، انواع شیر پاستوریزه، شکل دهی ورق – خدمات ماشین کاری فلزات اعلام کرد.

وی اظهار کرد: اغلب این واحد‌های صنعتی در شهرستان‌های شیراز، سپیدان، آباده، لارستان و قیروکارزین قراردارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، یکی از واحد‌های شاخص آماده افتتاح را فاز ۴ کاشی پاسارگاد سرام آباده اعلام و تصریح کرد: این واحد صنعتی ظرفیت تولید انواع کاشی ساختمانی را دارد که فاز ۴ این شرکت با اشتغال ۲۴۰ نفر وسرمایه گذاری ۱۳۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

همتی ادامه داد: شرکت نوین آبان فن آور یکی دیگر از از واحد‌هایی است که با سرمایه گذاری ۱۰۵۰ میلیارد ریال و اشتغال بیش از ۱۳۲ نفرظرفیت تولید انواع مبدل هوا خنک را دارد.

وی بیان کرد: شرکت دالین کوه پارسه در زمینه خدمات شکل دهی ورق و خدمات ماشین کاری فلزات با میزان سرمایه گذاری ۱۵۴ میلیارد ریال با اشتغال بیش از ۳۰ نفر از جمله واحد‌هایی است که در سپیدان آماده بهره برداری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار