رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس گفت: 52 واحد صنعتی و معدنی با سرمايه گذاري افزون بر ۳ هزار میلیارد ریالي بخش خصوصي راه اندازي شده که براي بيش از ۸۲۴ نفراشتغال ايجاد شده است.
کد خبر: ۶۴۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 29 August 2018

تابناک فارس به نقل از شیرازه: رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس از بهره برداری ۵۲ طرح صنعتی، و معدنی در هفته دولت امسال خبرداد.

علی همتی گفت: با بهره برداري از اين طرح ها كه با سرمايه گذاري افزون بر ۳ هزار میلیارد ریالي بخش خصوصي راه اندازي شده، براي بيش از ۸۲۴ نفراشتغال ايجاد شده است.

وي گفت: تعدادی از طرحها افتتاح وبرخی روزهاي اینده به بهره برداری می رسد.

همتی از مهمترين اين طرح ها را توليد انواع کاشی و سرامیک ساختمانی، شیره خرما، قطعات گچی ساختمانی، انواع شیر پاستوریزه، شکل دهی ورق – خدمات ماشین کاری فلزات اعلام كرد.

همتی افزود: اغلب این واحدهاي صنعتي در شهرستانهای شیراز، سپیدان، آباده، لارستان و قیروکارزین قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان فارس؛ یکی از واحدهای شاخص آماده افتتاح را فاز 4 کاشی پاسارگاد سرام آباده اعلام و تصريح كرد: اين واحد صنعتي ظرفيت تولید انواع کاشی ساختمانی را دارد كه فاز 4 این شرکت با اشتغال 240 نفر وسرمایه گذاری 1320 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: شرکت نوین آبان فن آور یکی دیگر از از واحدهایی است که با سرمایه گذاری 1050 میلیارد ریال و اشتغال بیش از 132 نفرظرفيت تولید انواع مبدل هوا خنک را دارد.

همتی گفت: شرکت دالین کوه پارسه در زمينه خدمات شکل دهی ورق و خدمات ماشین کاری فلزات با میزان سرمایه گذاری 154 میلیارد ریال با اشتغال بیش از 30 نفر از جمله واحدهایی است که در سپیدان آماده بهره برداري است.

بهره برداري ازصنعتي توليد و بسته بندي قند در شهرك صنعتي فتح آباد مرودشت

گفتنی است همزمان با گراميداشت هفته دولت و با حضور استاندار فارس، واحد صنعتي توليد و بسته بندي قند در شهرك صنعتي فتح آباد مرودشت به بهره برداري رسيد.

در اين مراسم كه باحضوراستاندار فارس،مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس،رييس سازمان صنعت،معدن و تجارت و جمعي از مديران استاني و شهرستان برگزارشد،اين واحد صنعتي به بهره برداري رسيد.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس گفت:اين واحد صنعتي ظرفيت توليدو بسته بندي سالانه 5500تن قند را دارد.

احد فتوحي با بيان اينكه اين واحد با سرمايه گذاري افزون بر 27ميليارد ريال ايجاد شده است گفت:از اين ميزان،2ميليارد ريال آن سرمايه درگردش و 7ميليارد ريال آن تجهيزات و ماشين آلات است.
وي اضافه كرد:اين واحد صنعتي در زميني به مساحت 1968متر با زيربناي 1400مترمربع ساخته شده و با راه اندازي ازآن براي 6نفر اشتغال ايجاد شده است.

فتوحی افزود: در حال حاضر در این شهرک صنعتی 65 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده، که از این تعداد 24 واحد با اشتغال 305 نفر در مرحله بهره‌ برداری و 41 واحد نیز در مرحله ساخت و ساز است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار