امام جمعه بافق:
امام جمعه بافق گفت: یادآوری فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی می شود.
کد خبر: ۶۵۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ 26 September 2018

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مدیران و اعضای شورای پایگاه بسیج شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بافق دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان است.

حجت الاسلام سلیمانی دوران دفاع مقدس را همچون نگینی درخشان بر تاریخ حماسه، ایثار و پایداری آزادگان کشور دانست و یادآور شد: ذکر و یادآوری فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران خواهد شد.

وی با اشاره به حادثه دلخراش تروریستی اهواز در جریان رژه ۳۱ شهریور گفت: امنیت کنونی خود را مدیون خون شهدا هستیم و در حال حاضر ما در امنیت، ثبات و آسایش به سر می‌بریم.

امام جمعه بافق همچنین به مسائل و مشکلات اقتصادی کنونی کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان این مرز و بوم پس از جنگ تحمیلی تاکنون و در دولت‌های مختلف به روش‌های مختلف سعی در ایجاد ناآرامی به ویژه در حوزه اقتصادی کردند که با پایداری و بصیرت مردم، از رسیدن به اهداف خود ناکام مانده اند.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان از مساعدت و خدمات مجتمع و پایشگاه شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی تقدیر کرد و گفت: پایگاه های بسیج؛ محل زنده‌ای در ادارات، معادن و … می‌باشد که توان نیروی انسانی و بسیجیان پایگاه باعث امنیت و آرامش در این مجتمع و منطقه می‌شود.

محمدرضا رضایی پور، فرمانده بسیج حوزه کارگری امام خمینی (ره) شهرستان بافق در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از پایگاه شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به عنوان یکی از فعالان حوزه بسیج کارگری در شهرستان نام برد و گفت: پایگاه شهید جعفرزاده با داشتن بسیجیان فعال و توانمند در تمام برنامه‌های ملی و مذهبی همراه و یاور شهرستان و بسیج می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار