تابناک ایلام
با روی کار آمدن دولت یازدهم و وعده رییس جمهوری مبنی بر احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی، این مهم به حقیقت پیوست و تشکیلات این سازمان در استان ها بتدریج در حال راه اندازی است.
کد خبر: ۶۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 25 July 2015
به گزارش تابناک ایلام، با حذف معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری ها و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان ایلام، اسکندر صیدایی گل سفیدی، 30 خرداد گذشته از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بعنوان رییس این سازمان در استان ایلام منصوب شد.

پس از گذشت بیش از یک ماه، صیدایی در احکام جداگانه ای سرپرستان سه معاونت و یک مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام را منصوب کرد.

بر اساس حکم صیدایی، محمد علی محمدی سرپرست معاونت هماهنگی برنامه و بودجه، رحمت اله قیصوری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، زهره سادات حائری سرپرست معاونت آمار و اطلاعات و حیدر نعمتی سرپرست مدیریت اداری مالی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام شدند.

پیش از این محمدی مدیرکل برنامه و بودجه، قیصوری مدیرکل آموزش، حائری مدیرکل آمار و اطلاعات و نعمتی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی معاونت اشتغال و برنامه ریزی استانداری ایلام بودند.

همزمان با شروع بکار صیدایی بعنوان رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان ایلام، نیروهای این سازمان که در دولت گذشته در بدنه استانداری ایلام پراکنده شده بودند، تجمیع و به محل سابق خود که همان سازمان مدیریت و برنامه ریزی است، بازگشتند.

مدیریت آموزش و پژوهش و مدیریت امور فنی تنها پست های خالی برای تکمیل شدن فرآیند احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام است.

صیدایی دارای مدرک تحصیلی دکترای برنامه ریزی است و تجارب کاری زیادی در زمینه برنامه ریزی توسعه و چشم انداز پایدار در کشور و آمایش سرزمینی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار