معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: مردم با مشاهده هرگونه افزایش غیرقانونی قیمت محصولات در بازار و یا گرانفروشی کالا می‌توانند با سامانه 124 تماس بگیرند و موضوع را اطلاع دهند.
کد خبر: ۶۶۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 27 September 2018

علی‌محمد رحمانی‌زاده اظهار کرد: افزایش قیمت برخی از محصولات در بازار به صورت غیر قانونی کار درستی نیست و مردم در این زمینه می‌توانند با ارائه شکایات نسبت به پیگیری این مسایل اقدام کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: در استان خوزستان سه مرجع رسیدگی به شکایات مردم وجود دارد که می‌توانند به مردم در بحث رسیدگی به شکایت‌ها کمک کنند و مسایل آن‌ها را پیگیری کنند.

وی افزود: بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، بازرسی اصناف و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان واقع در سازمان صمت استان – بلوار پاسداران، روبروی زیتون کارمندی- سه مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم در خصوص مساله گران‌فروشی هستند. مردم با مراجعه حضوری به این بخش‌ها می‌توانند شکایات خود را در بحث افزایش بی رویه قیمت محصولات و گرانفروشی ارائه کنند.

رحمانی زاده گفت: مردم با مشاهده هرگونه افزایش غیرقانونی قیمت محصولات در بازار و یا گرانفروشی کالا می‌توانند با سامانه 124 نیز تماس بگیرند و موضوع را پیگیری کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خاطرنشان کرد: بازرسی‌هایی به صورت مستمر در استان توسط بازرسین این سه بخش در حال انجام است و در صورت مشاهده تخلفات حتما با متخلفین برخورد می‌شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: گران فروشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار