فرماندار کرمانشاه گفت: مطالعه وضعیت محله چمن زین العابدین کرمانشاه و محله آقاجان برای بررسی مسایل و مشکلات حوزه اجتماعی، فرهنگی و زیرساختی آن‌ها توسط اداره کل راه و شهرسازی از طریق ستاد بازآفرینی پایدار شهری انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۶۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 27 September 2018

به گزارش تابناک ،فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : نتایج بررسی ها ضمن طرح در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان کرمانشاه مورد پیگیری قرار می گیرد.

وی خاطر شنان کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به همراه دیگر مسئولان مربوطه در زمینه سرکشی به شهرک های حاشیه نشین و محلات محروم شهر، جلسه ای در باره بررسی مشکلات محلات چمن و شاطرآباد با حضور هیات امنا و ائمه جماعات مساجد این محل تشکیل شد.

فرماندار کرمانشاه اظهار داشت: مسایل مرتبط با فاضلاب کشی در برخی از کوچه ها، روشنایی معابر، توسعه فضای سبز، تعمیر و مرمت مساجد این محلات، جمع آوری و ساماندهی برخی از مشاغل مزاحم و جمع آوری به موقع زباله ها و نظافت شهری در این جلسه مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد تا در قالب صورتجلسه ای، این تصمیمات از طریق فرمانداری به ادارات ابلاغ می شود و مورد پیگیری قرار گیرد.

رنجبر تصریح کرد: قرار بر این شد تا کمیته ای با محوریت مدیریت بهزیستی شهرستان در زمینه مسایل اجتماعی و فرهنگی این 2 محله با همکاری کمیته امداد و معاونت فرهنگی شهرداری تشکیل شود تا برنامه های مرتبط با این محلات در طول سال جاری اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال گذشته چهار میلیارد تومان در محلات حاشیه نشین کرمانشاه برای ساماندهی برق و روشنایی معابر هزینه شده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار