مدیرعامل شرکت گاز استان از مصرف دو میلیارد مترمکعب گاز در نیمه اول امسال در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 29 September 2018

به گزارش تابناک ،سیروس شهبازی گفت: در شش ماهه امسال دو میلیارد مترمکعب گاز در استان کرمانشاه مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 10 درصدی دارد.

وی 65 درصد گاز مصرفی استان در این مدت را مربوط به شهرک‌های صنعتی و صنایع عمده از جمله نیروگاه‌‎ها، کارخانجات و ... دانست و افزود: مابقی گاز نیز توسط مشترکین خانگی و تجاری مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به وجود 74 جایگاه CNG در استان، گفت: بخشی از گاز مصرفی استان مربوط به این جایگاه ها است.

شهبازی با بیان اینکه در نیمه اول امسال 7500 مشترک جدید در کرمانشاه اضافه شده، ادامه داد: تعداد کل مشترکین گاز استان اکنون به 550 هزار مورد رسیده است.

وی از گازرسانی به 144 روستای استان در شش ماهه امسال هم یاد کرد و گفت: اگر افزایش هزینه‌ها و مشکلات اعتباری اجازه دهد تا پایان امسال 300 روستای کرمانشاه را گازرسانی خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون گازرسانی به 545 روستای استان در دست اجرا است، خاطرنشان کرد: 137 روستا نیز در مرحله انتخاب پیمانکار است.

شهبازی آغاز گازرسانی به شهرهای نوسود و نودشه را نیز از دیگر اقدامات انجام شده در نیمه اول امسال برشمرد و تاکید کرد: طی شش ماه اخیر 200 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در استان صورت گرفته است.

به گفته این مسئول، در شش ماهه امسال 250 میلیارد تومان در پروژه‌های گازرسانی استان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه اکنون 28 شهر، 1100 روستا و 10 شهرک صنعتی استان به شبکه گاز متصل است، افزود: پوشش گاز در نواحی شهری استان 99 درصد و در نواحی روستایی 61 درصد است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار