توضیحات آموزش پرورش ثلاث باباجانی در رابطه با «تصویر کلاس درس در فضای باز» در یکی از روستا‌های این شهرستان را در این خبر دنبال کنید.
کد خبر: ۶۶۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸ 01 October 2018

به گزارش تابناک، روز گذشته تصویری دردناک از تحمل گرمای سوزان دانش‌آموزان زلزله‌زده روستای تازه‌آباد امین، شهرستان ثلاث باباجانی در قبال فراگیری علم و دانش در فضای مجازی منتشر شد که دل هر بیننده و شنونده را به درد آورد.

در این راستا آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی در رابطه با «تصویر کلاس درس در فضای باز» توضیحاتی ارائه داد.

تصویری که با عنوان «تشکیل کلاس درس در فضای باز و بدون کلاس» در یکی از روستاهای شهرستان زلزله‌زده شهرستان ثلاث باباجانی در فضای مجازی انتشار یافته مربوط به دبستان شهید علی آثاری روستای تازه‌آباد امین است که سال گذشته در زلزله ۷.۳ ریشتری تخریب شده است.

بعد از تخریب مدرسه، دانش‌آموزان در 2 کانکس برای ادامه تحصیل استقرا پیدا کردند و در حال حاضر قرار است به همت خیری، در آن روستا دبستان چند کلاسه ساخته شود و با توجه به اینکه کانکس‌ها در زمین مدرسه احداث شده بود نیاز به جابجایی کانکس‌ها بود تا کار ساخت و ساز مدرسه شروع شود، یکی از کانکس‌ها را چند روز پیش جابجا کردند و کانکس دوم هم قرار بود روز گذشته جابجا شود که بنا به دلیل اینکه کف کانکس بتنی با ضخامت زیاد داشت امکان جابجایی آن توسط جرثقیل میسر نبود و نیاز بود که بتن با استفاده از پیکور و سایر وسایل مربوطه شکسته شود تا امکان جابجایی کانکس فراهم شو.

آموزش و پرورش ثلاث باباجانی در ادامه این توضیحات، اضافه کرده، اگر بحث احداث مدرسه جدید نبود قطعا دانش‌آموزان در همان 2 کانکس مثل روز اول مدرسه درس می‌خواندند و حال بنا به دلایلی ( از جمله بتنی بودن کف کانکس و نیاز به شکستن آن ) یکی دو روز به تاخیر افتاده ،مشکل خاصی نیست و در اسرع وقت کانکس مربوطه جابجا خواهد شد.

دلیل اینکه دانش‌آموزان هم در بیرون بوده این است که چون بتن کف کانکس، برای جابجایی به محل جدید شکسته شده امکان استقرار میز و نیمکت‌ها استثنائا امروز در کانکس وجود نداشت و در اسرع وقت و فردا کانکس جابجا و کلاس هم روند طبیعی خود را باز خواهد یافت.

این ارگان از کاربران فضای مجازی خواست، که بیاییم از این زاویه به قضیه بنگریم که معلم مدرسه فوق، کلاس درس را در هیچ شرایطی تعطیل نکرده و احساس مسؤولیت به آن فرزندان، ترغیب کننده تشکیل کلاس فوق در آن شرایط بوده است و این لازمه تقدیر و تشکر از آن معلم است و نه فضاسازی رسانه‌ای بدون اطلاع از دلیل اصلی موضوع و نیز تصاویر زیر گویای همه چیز است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار