کد خبر: ۶۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 25 July 2015

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: باید کمک برای حل برخی مشکلات اجتماعی باید نسبت به فرهنگ سازی دقیق اقدام کرد زیرا فقر فرهنگی ریشه اکثر مشکلات در جامعه است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز شنبه در دیدار بخشدار مرکزی فردیس با امام جمعه، افزود: باید در برنامه ریزی های فرهنگی دقت مضاعفی وجود داشته باشد تا امور فرهنگی بر اساس نیاز جامعه شکل گیرد.

وی ادامه داد: باید برای تامین امنیت و ایجاد شغل در شهرستان که سرمنشا تمام معضلات اجتماعی است، تلاش مضاعفی داشت. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه استقرار ادارات در شهرستان باعث عدم مراجعه شهروندان به مرکز استان می شود، خواستار نظارت دقیق تر به فعالیت ادارات و شهرداری ها شد و گفت باید از ساخت و ساز غیراصولی در این بخش جلوگیری شود. 

ابراهیم حسنی بخشدار مرکزی فردیس نیز قول مساعد در خصوص همزبانی و همدلی نماینده عالی دولت در بخش با مردم و همکاری با امام جمعه شهرستان را داده وکمک امام جمعه برای تحقق این امر را خواستار شد. 

همچنین در این دیدار ابراهیم حسنی بخشدار مرکزی فردیس گزارش کاملی ازاقدامات انجام شده و در حال انجام بخشداری مرکزی در حوزه تقسیمات مرزی فردیس بین استان تهران و بخشهای همجوار،امنیت،ناهنجاریهای اجتماعی و پیگیری برای حل مشکلات آب شرب و باغات سرحدآباد و حفرچاه بحران ارائه نمودند. 

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار