مرکز ارتقاء شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجویان(SCD) باحضور مسئولین فنی و حرفه ای و دانشگاه رازی کرمانشاه در دانشکده برق این دانشگاه افتتاح شد.
کد خبر: ۶۶۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 09 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان فنی و حرفه ای استان، یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه در آیین افتتاح این مرکز بر لزوم افزایش همکاری این دستگاه با دانشگاه تاکید کرد و افزود: برنامه ما حرکت در جهت آموزش‌های هدفمند است و این مهم منجر به صرفه جویی در هزینه‌ها و ایجاد بستر مهارت آموزی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه دانشگاه حجم زیادی از نیروی تحصیل کرده را در اختیار دارد، رغبت و تمایل بیشتری برای همکاری با دانشگاه داریم .

محمدی گفت: در راستای اجرای طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال و به استناد برنامه ششم توسعه و دستور العمل ایجاد مراکز ارتقاء شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجویان در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه ها و موسسات آموزش عالی، با تأسیس مرکز SCD برای سه سال موافقت شده است.

محمدابراهیم اعلمی آل آقا رئیس دانشگاه رازی نیز اظهارکرد: دانشجویان نسبت به کسب توانمندیهای مهارتی تمایل و رغبت دارند و این مهم سبب تقویت اعتماد به نفس در آنان و خوداتکایی دانشجویان می شود.

وی بر تعامل هرچه بیشتر دو مجموعه دانشگاه رازی و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در راستا ارتقاء توانمندی‌های مهارتی دانشجویان تأکید کرد.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار