ادیب:
تابناک:پنج تیم ایران، افغانستان، هند، پاکستان و عراق در مسابقات غرب آسیا حضور دارند و امیدوارم بتوانیم در این رقابت‌ها قهرمان شویم.
کد خبر: ۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱ 21 February 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی انجمن بیس‌بال و سافت‌بال ایران علیرضا با بیان این مطلب اظهار داشت: چهارمین اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات غرب آسیا در اصفهان تشکیل شد و بازیکنان با تمرینات منظم و خوبی که برگزار کردند با آمادگی کامل روز یکشنبه به پاکستان اعزام می‌شوند و امیدوارم بتوانند نتایج خوبی کسب کنند.

وی با بیان اینکه بازیکنان ساعت 21 روز یکشنبه به پاکستان اعزام می‌شوند، تصریح کرد: پنج تیم ایران، افغانستان، هند، پاکستان و عراق در این مسابقات حضور دارند و امیدوارم بتوانیم در این مسابقات قهرمان شویم.

رئیس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال ایران ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما در سال آینده این است که سازمان لیگ را راه‌اندازی کنیم و آقای خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان قول دادند که تیم بیس‌بال باشگاه سپاهان را تشکیل دهند.

وی اضافه کرد: نمی‌توانیم قول دهیم اما در حال برنامه‌ریزی هستیم تا حداقل امکانات این رشته را برای استان‌ها در نظر بگیریم.

ادیب تصریح کرد: برنامه‌ریزی ما برای سال آینده این است که لیگ را زودتر آغاز کرده و زودتر نیز به پایان برسانیم تا به فصل سرما برخورد نکنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی لیگ جوانان در سال آینده گفت: همچنین تلاش داریم کمیته تی‌بال را نیز تشکیل دهیم.

وی افزود: با فدراسیون آسیایی بیس‌بال صحبت‌هایی شده که در صورت فراهم آوردن امکانات مناسب و آماده بودن زمین‌ها بتوانیم میزبانی دوره بعدی رقابت‌های غرب آسیا را بر عهده بگیریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار