مدیر پایگاه‎های بیستون و معبد آناهیتا گفت: طراحی اپلیکیشن جامع گردشگری استان کرمانشاه در دستورکار قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۷۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 22 October 2018

به گزارش تابناک به نقل ازایسنا منطقه کرمانشاه، صامت اجرایی با بیان اینکه به دنبال طراحی نرم افزار(اپلیکیشن) جامع گردشگری استان کرمانشاه هستیم، افزود: جاذبه های گردشگری استان در این نرم افزار به تفکیک شهرستان ها معرفی می‌شود تا گردشگران به راحتی بتوانند از اماکن دیدنی مورد علاقه خود بازدید و یا درخواست سرویس نمایند.

وی اضافه کرد: گردشگرانی که وارد استان می‌شوند، به محض ورود به معبد آناهیتا در شهر کنگاور این اپلیکیشن را دریافت کرده و اطلاعات اولیه را در مورد اماکن تاریخی استان کسب می‎کنند.

اجرایی عنوان کرد: طراحی اپلیکیشن گردشگری می تواند اطلاعاتی در مورد اماکن تاریخی و گردشگری سایر نقاط استان و همچنین معرفی توانمندیهای استان‌های همجوار شامل کردستان، لرستان و ایلام نیز در اختیار گردشگران داخلی قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه بیستون یکی از مهمترین اماکن تاریخی و فرهنگی کشور است و در منابع و متون تاریخی به دروازه آسیا نیز معروف است، افزود: با طراحی این اپلیکیشن این امکان نیز فراهم می شود تا بتوان اطلاعات گردشگری دیگر استان ها را در اختیار گردشگران خارجی که از مرزهای غربی وارد استان می شوند، قرار داد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار