قهرمان پاراقایقرانی آسیا گفت: حضور در مسابقات پاراالمپیک ۲۰۲۰ را هدف اصلی خود می‌دانم و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.
کد خبر: ۶۷۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ 24 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،شهلا بهروزی‌راد در خصوص مسابقات پاراقایقرانی قهرمانی آسیا، اظهار داشت: رقابت‌ها از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و کسب مدال در مسابقات آسیایی به راحتی ممکن نبود.

قهرمان پاراقایقرانی آسیا در خصوص کسب مدال طلای رویینگ و نقره کایاک قهرمانی آسیا، گفت: فشار عصبی و روحی زیادی را تحمل کردم، ضربان قلبم بسیار بالا بود، اما خوشحالم که با تمام توان به نتیجه دلخواهی که مدنظرم بود دست پیدا کنم.

وی هدف رفتن به مسابقات آسیایی را تنها برای کسب مدال خلاصه کرد و افزود: خودم پیش‌بینی کرده بودم که بتوانم مدال کسب کنم، همه چیز عالی بود، خوشحالم که پیش‌بینی‌ام درست از آب در آمد.

این مدال‌آور کرمانشاهی ضمن قدردانی از حمایت‌های همه جانبه خانواده‌اش، تصریح کرد: دستیابی به مدال قهرمانی آسیا پس از چند سال خوشحال کننده است.

وی با تاکید بر اینکه به حضور در پاراالمپیک 2020 چشم دوخته است، اظهار داشت: هر ورزشکاری با کسب مدال در قهرمانی آسیا خوشحال می‌شود و بنده نیز از این قضیه مستثنی نیستم، اما حضور در مسابقات پاراالمپیک 2020 را هدف اصلی خود می‌دانم و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار