ترکیدن ناگهانی لاستیک تریلی موجب زخمی شدن یک زن جوان و کودک خردسالش شد
کد خبر: ۶۷۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 27 October 2018

ترکیدن لاستیک یک تریلی در یکی از خیابان های چین موجب زخمی شدن یک زن و کودک خردسالش شد. این زن به همراه پسرش در حال عبور از کنار این تریلی پارک شده در خیابان و در مقابل یک تعمیرگاه ماشین‌های سنگین بود که دچار حادثه شدند. در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته نصب شده در مقابل تعمیرگاه، تهیه شده، مشاهده می شود پس از ترکیدن لاستیک این کودک از آغوش مادرش به هوا پرتاب می شود.

در ابتدای ویدئو، این زن در حالی که کودکش را در آغوش دارد در کنار لاستیک دیده می شود. هنگامی که او تصمیم می‌گیرد از کنار لاستیک که به یک لیفتراک تکیه داده شده، عبور کند، ناگهان لاستیک منفجر می‌شود. این لاستیک پس از انفجار با شدت به پشت این زن برخورد می‌کند و موجب پرتاب او به یک طرف می‌شود. شدت انفجار لاستیک و شدت برخورد آن به این زن آنقدر شدید است که موجب پرتاب بچه او از آغوشش می شود.

بلافاصله پس از این حادثه این زن به همراه فرزندش به نزدیک ترین بیمارستان منتقل شدند. گفته می شود این زن و به همراه بچه‌اش از این حادثه جان سالم به در برده‌اند. پلیس محلی چین بلافاصله تحقیقات خود را در مورد این حادثه آغاز کرد. گفته می شود خطای پرسنل اتوسرویس در باز گذاشتن تلمبه باد موجب فشار زیاد به لاستیک و در نتیجه انفجار آن شده است. هنوز مشخص نیست آیا پلیس در این رابطه اقدام به بازداشت فردی کرده است. تحقیقات پلیس در مورد این حادثه همچنان ادامه دارد.

گفتنی است؛ این حادثه در یکی از خیابان های شهر " دانجیانگ کوئو" واقع در مرکز چین رخ داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار