مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با همکاری استان قدس رضوی اقدام به برپایی موکب در ایستگاه راه آهن کرد.
کد خبر: ۶۷۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 27 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه؛ حسن موحد با بیان اینکه موکب خادمیاران رضوی با همت سازمان بسیج رسانه و نمایندگی آستان قدس در طول ایام اربعین برپا شده است، اظهار داشت: این موکب در طول ایام اربعین برای خدمت رسانی ، اسکان موقت به زوار اربعین حسینی برپا خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در ادامه گفت: خادمان روزانه اقدام به خدمت رسانی به زوار خواهند کرد و این موکب تا پایان اربعین حسینی و برگشت زائران ادامه خواهد داشت.

وی همچنین تصریح کرد: علاوه بر خدمت رسانی؛ زوار با اهدای بسته های فرهنگی، رسانه ای بسوی کربلای معلی بدرقه می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه در لازدید از موکب خادمیاران رضوی و سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در گفتگو با روابط عمومی بسیج رسانه گفت: پیام اربعین حسینی آزادگی، خالص شدن و خالص عمل کردن برای خداست و اینکه در پیاده روی اربعین حسینی مسلمانان از هر نقطه از جهان وحدت اسلامی خویش را در مقابل ظلم به نمایش می گذارند.


فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه در ادامه با بیان این مطلب، گفت: خدمت رسانی به زوار مختص هیچ ارگان، جناح خاصی نبوده بلکه عاشقان امام حسین از سراسر ایران اسلامی با قدم گذاشتن در مسیر امام حسین خالصانه به زوار خدمت رسانی می کنند.

بهشتی در ادامه خدمت رسانی به زوار را توفیق بزرگی دانست و افزود: امام حسین (ع) و یاران باوفایش خالصانه برای حفظ شعائر دین و برقراری امر به معروف و نهی از منکر در برابر ظلم قیام کردند و امروز مسلمانان خودجوش از سراسر جهان در مسیر امام حسین (ع) قدم گذاشته اند و پیام آن وحدت اسلامی در برابر ظلم است.

وی تصریح کرد: ما باید ابتدا امام حسین(ع) را به جهانیان بشناسانیم و بعد برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) زمینه سازی کنیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار