مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه عزاداری ها در محرم و صفر اجرا شد، گفت: ثواب طرح «تلاوت نور» مساجد فارس به شهدای دشت کربلا، هدیه شد.
کد خبر: ۶۷۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 31 October 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام حسین امیدی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر،گفت: مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان در دهه اول محرم در بیش از یک هزار کانون فرهنگی و هنری استان برگزار شد.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه برگزاری مراسم عزاداری ها بعد از ایام دهه اول محرم ادامه یافت، افزود: در 40 روز فاصله عاشورا تا اربعین حسینی مراسم عزاداری ها و روضه خوانی در بیش از یک هزار کانون فرهنگی و هنری فارس فعال بوده است البته برخی از اعضای کانون ها، توفیق حضور در راهپیمایی میلیونی اربعین داشتند و این خللی در برگزاری عزاداری ها رخ نداد و طی این مدت ثواب قرائت طرح «تلاوت نور» به شهدای دشت کربلا، هدیه شد.

وی با اشاره به اینکه افراد و اعضای کانون های مساجد که جز «جاماندگان اربعین» بودند هم در روز اربعین با حضور در تجمع بزرگ اربعینیان، شرکت داشتند، اضافه کرد: مراسم عزاداری دهه پایانی صفر هم در کانون های مساجد فارس برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار