فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد
تابناک: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کاهش ۹ درصدی وقوع سرقت‌های به عنف در تیر امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 28 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن یاردوستی با اعلام این خبر اظهار داشت: به یاری خدا و تلاش شبانه‌روزی ماموران این فرماندهی در اجرای صحیح طرح‌های انتظامی، خوشبختانه وقوع سرقت‌های به عنف و زورگیری در تیر امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد کاهش یافت.

وی افزود: در این مدت همچنین سرقت اتومبیل 25 درصد و سرقت موتورسیکلت نیز 20 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین الویت‌های این فرماندهی پیشگیری از جرایم است و برای کسب موفقیت در این زمینه از تمام توان و تجهیزات استفاده می‌شود تا مجرمان و خلافکاران جرأت تعدی و برهم زدن نظم عمومی را نداشته باشند.

وی پیشگیری اجتماعی را اولویت مهم برنامه‌های پلیس برشمرد و افزود: طرح‌هایی که در سطح کلانشهر اصفهان اجرا می‌شود، با هدف افزایش احساس امنیت و جلب رضایت بیشتر شهروندان است.

سرهنگ‌ یاردوستی مناطق حاشیه‌ای کلان شهر را یکی از مراکز جرم خیز برشمرد و با تاکید بر ضرورت مقابله با افرادی که مخل آسایش و امنیت مردم هستند، بیان کرد: برای پاکسازی این مناطق و تفرجگاه‌ها از وجود چنین افرادی اقدامات متعددی انجام شده است.

وی با اشاره به افزایش 100 درصدی کشفیات در سرقت احشام وطیور و کیف‌قاپی اصفهان بیان کرد: در این مدت با افزایش کشف 200 درصدی قطعات اتومبیل، 100 درصدی اماکن و و 50 درصدی سرقت مغازه روبرو بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان برنامه‌های پلیس و طرح‌های آن را در سطح شهرستان موفقیت‌آمیز وچشمگیر دانست و خاطرنشان کرد: حضور پررنگ مأموران و واحد‌های گشت پلیس در نقاط جرم خیز و نظارت محسوس و نامحسوس در محدوده بانک‌ها، اطراف مغازه‌های طلا‌فروشی و مواردی از این قبیل راه را بروقوع جرایم بسته و خلاف کاران جرات تعدی و برهم زدن نظم عمومی را ندارند.

وی مشارکت مردم با پلیس را قابل تحسین خواند و گفت: کنترل پدیده اجتماعی سیاه جامگان یا افرادی که امنیت اجتماعی را متزلزل می‌کنند، با مشارکت دلسوزانه مردم و در نخستین گام بعد از وقوع هر حادثه یا جرمی که نیاز به حضور پلیس احساس می‌شود از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 محقق می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار