فرماندار بافق؛
فرماندار بافق گفت: بسیج امروزه توانسته به عنوان یک الگوی موفق در سراسر دنیا با بسیاری از کودتا‌های احتمالی و مشکلات مقابله کند.
کد خبر: ۶۸۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 26 November 2018

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در جلسه شورای اداری شهرستان بافق که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: بسیج شجره طیبه و یک الگوی موفق در سراسر جهان است.

زاده رحمانی افزود: ما به خود می‌بالیم که شجره طیبه بسیج به فرمایش، پیشنهاد و تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) تشکیل شد و امروز به الگوی موفقی در دنیا تبدیل شده است.

وی ادامه داد: بسیج امروزه توانسته به عنوان یک الگوی موفق در سراسر دنیا با بسیاری از کودتا‌های احتمالی و مشکلاتی که برخی از کشور‌های استعمارگر ایجاد می‌کنند، مقابله کند و باعث پیروزی کشور‌هایی که به این موضوع روی آوردند، شود.

فرماندار بافق با اشاره به به نقش موثر بسیج در پیروزی کشور‌های منطقه از جمله عراق و سوریه گفت: در کشور‌های خاورمیانه و در همسایگی خودمان دیدیم که بسیج و سازمان بسیج بود که با اتحاد مردم در کشور عراق و سوریه پیروزی را برای این کشور‌ها رقم زد.

زاده رحمانی ادامه داد: در کشور سوریه چیزی نمانده بود که در آن مقطع حکومت سوریه سقوط کند، اما وقتی که بسیج تشکیل شد ریشه داعش هم با حمایت کشور‌هایی که حامی مقاومت هستند در سوریه خشکید و امنیت به آن بازگشت.

وی گفت: امیدواریم که کشور ما همچنان با عزت جلو برود و خوشبختانه که امروز هم کشور ما در بحث استقلال و عزت ملی مورد افتخار خیلی از آزادی خواهان جهان، هم در جهان اسلام به خصوص تشیع و هم خارج از محدوده جهان اسلام است.

زاده رحمانی افزود: همه اذعان دارند که ایران کشوری مستقل است و هیچ وابستگی ندارد و بنا بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت کار‌ها را در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری و اقدامات دولتمردان به پیش می‌برد.

شورای اداری شهرستان بافق با دستور کار برنامه ریزی و طرح برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج و همچنین ارائه گزارش طرح جامع شهرستان با حضور فرماندار و سایر اعضای این شورا در محل سالن اجلاس آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار