معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 4 تهران وجود پرندگان قاچاق در فاز دوم باغ پرندگان تهران را تکذیب کرد.
کد خبر: ۶۹۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ 19 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ رضا معلم معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 4 تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مطالب انتشار یافته در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر وجود پرندگان قاچاق در فاز دوم باغ پرندگان اظهار کرد: هنوز فاز دوم باغ پرندگان به بهره‌برداری نرسیده است که پرنده قاچاق به آن وارد شود.

وی افزود: این باغ به دلیل وجود نواقص فنی و ایمنی در درب‌های ورودی، زیستگاه‌های شرقی و غربی و تصفیه خانه‌ها از نظر سازمان محیط زیست و شهرداری منطقه 4 آماده افتتاح و بهره‌برداری نبوده است.

وی با اشاره به اینکه تقریبا 80 درصد از مشکلات فاز دوم باغ پرندگان برطرف شده است، بیان کرد: بخش عمده‌ای از مشکلات این باغ برطرف شده است و با برطرف کردن سایر مشکلات در آینده‌ای نزدیک فاز دوم باغ پرندگان افتتاح خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 4 تهران در خصوص ابهاماتی درخصوص وجود پرنده‌های قاچاق در فاز دوم باغ پرندگان تصریح کرد: تمامی پرندگانی که در باغ پرندگان وجود دارند تحت نظارت سازمان محیط زیست هستند و تمامی پرندگان مورد نیاز برای فاز دوم این باغ با نظارت سازمان محیط زیست  تأمین خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار