رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه:
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه گفت: در بخش بهمن و ابرکوه تاکنون 10 تن و 770 کیلوگرم انواع گوشت قرمز در راستای طرح تنظیم بازار توزیع شده است.
کد خبر: ۶۹۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ 20 December 2018

علی‌اکبر اسحاقی در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان اظهار کرد: با همکاری نهادهای مربوطه اقلام مصرفی و مایحتاج ضروری شهروندان با تلاش مضاعف در دسترس مردم شهرستان قرار داده شود تا شهروندان برای تأمین اقلام مورد نیاز نگرانی نداشته باشند.
اسحاقی اذعان کرد: به‌منظور تأمین تقاضای کالای اساسی مردم شهرستان ابرکوه باید با استان جهت افزایش حق‌العمل توزیع‌کنندگان گوشت تنظیم بازار مکاتبه و پیگیری صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: کلیه اصناف و تمامی عرضه‌کنندگان کالا و خدمات بر اساس قانون و در راستای بهبود وضعیت، مکلف به نصب برچسب قیمت بر روی کالا و تابلو نرخ دستمزد خدمات در محل کسب خود هستند.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار ابرکوه ادامه داد: در برنامه بازرسی از واحدهای صنفی اصحاب رسانه شهرستان نیز باید حضورداشته باشند تا در رابطه با تخلف کنندگان و فروشندگان سطح شهر پوشش خبری داشته باشند.
در ادامه سید مسعود میرحسینی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه گفت: تاکنون 1670 کیلوگرم گوشت گرم گوسفند، 9100 کیلوگرم گوشت منجمد گوساله، 3150 کیلوگرم شکر و 1500 کیلوگرم برنج هندی و تایلندی به توزیع‌کنندگان در ابرکوه و مهردشت جهت پخش تحویل داده‌شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار