مدیرکل منابع طبیعی استان خبرداد؛
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد با اشاره به ظرفیت‌های بخش ندوشن از تدوین سند راهبردی این بخش درآینده‌ای نزدیک خبرداد.
کد خبر: ۶۹۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 22 December 2018

محمدرضا آخوندی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از اجرای ۷ پروژه از اول سالجاری تاکنون دربخش ندوشن خبرداد وگفت:با توجه به ظرفیت‌هایی که بخش ندوشن دارد منجر به این شد که پروژه‌های متعددی درسال جاری ازاداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان درقالب ۷ پروژه دربخش ندوشن با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اجرا شود.

آخوندی با بیان اینکه ۴ پروژه درخصوص پروژه‌های آبخیزداری در جلوگیری از روان آب‌ها و سیلاب هاست افزود:باتوجه به اینکه ندوشن قطب دامداری و یکی از مراتع خوب استان به شمار می‌رود، ۲ پروژه در زمینه مرتع بود که در راستای پروژه‌های بیولوژیک و حفاظت خاک انجام شد و یک پروژه هم ظرفیت و توانمندسازی دربخش ندوشن با مشاورین درحال انجام است.

وی از تدوین و تنظیم سند راهبردی بخش ندوشن درآینده نزدیک خبرداد و گفت:سیاست‌ها و برنامه‌هایی در جلسه‌ای به نمایندگان دستگاه ها، شوراها، دهیاران و بخشداران اعلام شد تا نظرات دستگاه‌ها وصاحب نطران اخذ شود که پس از این اقدامات اجرایی و عملی براساس این سند صورت گیرد.

شهر تاریخی ندوشن در ۸۰ کیلومتری شمال غرب یزد قرار دارد و حدود پنج هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار