معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ابرکوه گفت : با همکاری، تعامل و نظارت کارگروه و دستگاه‌های اجرایی کالاهای اساسی ، اقلام مصرفی و نیازهای ضروری مردم با تلاش مضاعف در دسترس شان قرار گیرد.
کد خبر: ۶۹۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 22 December 2018

علی‌اکبر اسحاقی در نشست کارگروه تنظیم بازار اظهار کرد: روند توزیع و عرضه اقلام مصرفی باید طوری تأمین شود تا شهروندان برای تهیه آن نگرانی نداشته باشند .
وی اظهار داشت : مغازه‌ها و تمام عرضه‌کنندگان کالا و خدمات بر اساس قانون و در راستای بهبود وضعیت ، مکلف به نصب برچسب قیمت بر روی کالا و تابلو نرخ دستمزد خدمات در محل کسب خود هستند.
اسحاقی یادآور شد: برای بازرسی از واحدهای صنفی با خبرنگاران برای پوشش خبری از موارد تخلف در سطح شهر هماهنگی شود .
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت( صمت) ابرکوه هم گفت: باهدف تنظیم قیمت بازار، جلوگیری از سودجویی و افزایش خودسرانه قیمت‌ها توسط واحدهای صنفی از ابتدای سال 1397 تاکنون حدود 35 تن گوشت قرمز، سفید ، شکر، برنج توزیع‌شده است .
سید مسعود میرحسینی افزود: اقلام توزیع‌شده شامل چهار هزار و870 کیلوگرم گوشت گرم گوسفند ، 10هزار و 900کیلوگرم گوشت منجمد گوساله ، 14هزار و 500 کیلوگرم گوشت مرغ منجمد، سه هزار و 150 کیلوگرم شکر و هزار و 500 کیلوگرم برنج خارجی است .
وی از شهروندان خواست ، هرگونه تخلف واحدهای صنفی را با شماره تلفن 124 سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی مستقر در این اداره گزارش کنند.
شهرستان ابرکوه هزار و 700 واحد صنفی دارد.
مرکز این شهرستان 53 هزار نفری در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار