رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه شامل قانون منع به کار بازنشستگان است که باید براساس آن از سمت خود استعفا دهد.
کد خبر: ۶۹۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱ 22 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس، نام «علی محبی‌زنگنه» که ریاست هیأت فوتبال استان را در اختیار دارد با اجرایی شدن قانون منع استفاده از بازنشستگان در ورزش، در میان بازنشستگان قرار گرفته است، این در حالی است که وی اعلام کرده که بازنشسته نیست و از سمت خود کنار نمی‌رود، اما براساس برخی اخبار، علی‌رضا صیدی به‌زودی به عنوان سرپرست این هیأت معرفی می‌شود.

علیرضا صیدی پیشکسوت قدیمی و مدرس فدراسیون فوتبال که یکی از معانانان اداره ورزش و جوانان نیز محسوب می‌شود، اکنون نامزد جدی برای نشستن بر صندلی ریاست هیأت فوتبال است.

برخی منابع نزدیک به هیأت فوتبال استان کرمانشاه اعلام می‌کنند، انتخاب صیدی برای سرپرستی هیأت فوتبال قطعی شده است و وی به زودی کارش را در این هیأت آغاز خواهد کرد، اما سئوال اصلی اینجاست آیا محبی از سمت ریاست هیأت استعفا می‌دهد یا خیر؟.

محبی مدتی پیش در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس گفته بود، چون اساس‌نامه فدراسیون فوتبال با فدراسیون‌های دیگر متفاوت‌تر است قانون بازنشستگی شامل هیچ کدام از مدیران باشگاه‌ها و هیأت‌های فوتبال نخواهد شد.

به هر حال سوال اصلی این روزهای فوتبال کرمانشاه این است که چه کسی ریاست هیأت فوتبال را در اختیار خواهد داشت؟ علی‌رضا صیدی یا فردی دیگر، می‌تواند مشکلات فوتبال را حل کند یا محبی بماند و خودش راهی که شروع کرده را به پایان برساند؟.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار