کد خبر: ۶۹۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 26 December 2018
رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به کارگران کارخانه قند یاسوج که خواهان فسخ قرارداد معامله این واحد تولیدی بودند قول پی‌گیری داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج دیدار مردمی و چهره به چهره رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با مردم در مسجد صاحب‌الزمان شهر یاسوج برگزار شد.

در این نشست ابتدا نماینده کارگران کارخانه قند با بیان این که از سال ۹۵ پی‌گیر وضعیت خود هستیم اظهار کرد: اما متاسفانه مسوولان استانی هیچ گونه حمایتی از ما که نکردند از استانداری گرفته تا مدیران‌کل از طرف مقابل کارگران حمایت کردند.

وی گفت: اما ما ناامید نشده و پی‌گیر حق خود از دستگاه قضایی هستیم و از رئیس‌کل دادگستری استان به عنوان قهرمان یاد می‌کنند.



این کارگر کارخانه قند یاسوج همه ما می‌دانیم از روزی که رسیدگی به این پرونده آغاز شده همه فشا‌رها روی شماست اما بدانید که این کارگران و همه مردم استان برای مبارزه با فساد و بی‌عدالتی پشت سر شما هستند.

نماینده کارگران کارخانه قند یاسوج خطاب به رئیس‌کل دادگستری استان گفت: که ما خواهان ابطال قرارداد و معامله فروش کارخانه قند یاسوج هستیم.

در ادامه رئیس کل دادگستری استان با تاکید به این که قهرمان واقعی نه ما بلکه شهدا هستند خاطرنشان کرد: از روزی که این پرونده کلید خورده همه در دستگاه قضایی به خصوص دادستان کار خود را با قاطعیت انجام داده‌اند.



وی افزود: این پرونده‌ای بزرگ و کلان کشوری است که از اینجا تا تهران پیگیر قضیه هستیم و با همکاری شما نکات پنهان قضیه را کشف خواهیم کرد همچنان که تاکنون تعدادی را از تهران برای جوابگویی احضار کرده‌ایم و به صورت ویژه پرونده در دست رسیدگی است.

رئیس‌کل دادگستری استان تاکید کرد: که به دلیل وضعیت کارگران این کارخانه دستور داده‌ام که پرونده و موضوع ابطال معامله کارخانه قند به صورت ویژه و خارج از نوبت در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان این که حرف شما حق است اما باید پشت همه موضوعات مطرح شده دلیل باشد خاطرنشان کرد: تلاش و پی‌گیری مو به مو و در چارچوب قانون برای رسیدگی به این پرونده انجام می‌شود.
 

مزارعی همچنین در پاسخ به این گفته نماینده کارگران که اظهار کرده بود همه مسوولان استانی پشت این قضیه بوده و با طرف مقابل همکاری داشته‌اند اظهار کرد: هیچ گاه در چنین مواردی جمع نبندید و بهتر است بگویید برخی مدیران و همه مدیران را متهم به این کار نکنید.
 
دانلود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار