حسین ویسمرادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر گفت:با توجه به اینکه ۲۵ هکتار از کل مساحت شهر روانسر به عنوان بافت فرسوده مصوب شده ۲۴ درصد جمعیت شهر روانسرحاشیه نشین هستند.
کد خبر: ۶۹۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ 27 December 2018

 حسین ویسمرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:»قسمت هایی از محله های بهار، کامیاران، بسیج، شاهد، گرمه خانی، تازه آباد و محله قدیم روانسر جزء بافت فرسوده شهری هستند.

 وی خاطر نشان کرد: نداشتن طرح ساماندهی و فقدان سند مالکیت مهمترین مشکلات و معضلات بافت فرسوده شهر روانسر است.

فرماندار شهرستان روانسر اظهار داشت: افرادی که به نوسازی بافت های فرسوده اقدام کنند می توانند تسهیلات 800 میلیون ریالی دریافت کنند و شهرداری روانسر نیز 50 درصد بخشودگی برای صدور پروانه و عوارض ساخت و ساز در نظر گرفته است.

ویسمرادی تصریح کرد: شهردای روانسر کار مطالعه و تهیه طرح بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری روانسر را در دست اقدام دارد تا نقشه راه برای خدمات رسانی بیشتر ترسیم شود.

به گفته این مسئول، این بافت ها زنگ خطری برای تهدیدات اجتماعی است و دولت هم تصمیم دارد رسیدگی ویژه ای به این محلات داشته باشد.

وی تاکید کرد:حضور نهادهای فرهنگی در بافت های فرسوده و ناکارآمد بسیار ضروری است زیرا رفع مشکلات این مناطق نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاه ها و نهادها است و باید هر آنچه ضوابط و قوانین اجازه می دهد خدمات رسانی داشته باشیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار