معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه نیمه کاره سالن شش هزارنفری ولایت کرمانشاه واقع در دهکده المپیک خبر داد.
کد خبر: ۶۹۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 30 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فرهمند سال افزون ، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث این سالن ورزشی در سال 91، اظهار کرد: این پروژه به علت محدودیت ها و مشکلات مالی چندسال از برنامه زمان بندی عقب افتاده است.

وی بابیان اینکه پروژه سالن شش هزار نفری کرمانشاه در حال حاضر 67 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: تاکنون حدود 17 میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار صرف شده و برای اتمام آن در شرایط فعلی به 27 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: خوشبختانه بخش اعظم این پروژه انجام شده و عملیات سقف زنی و نازک کاری مهمترین بخش های باقی مانده برای تکمیل پروژه است.

وی همچنین از اختصاص 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی به این پروژه خبر داد و گفت: درصورتی که این اعتبار سریع و بصورت کامل تخصیص پیدا کند، آن را به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان مجری پروژه ابلاغ خواهیم کرد تا با انتخاب پیمانکار جدید عملیات تکمیل پروژه از سر گرفته شود.

سال افزون با بیان اینکه درحال حاضر این پروژه غیرفعال است، یادآورشد: پیمانکار قبلی سالن شش هزار نفری ولایت کرمانشاه در ماه های گذشته به دلیل نوسانات نرخ ارز و گران شدن مصالح مجبور به خاتمه پیمان شد.

وی خاطرنشان کرد: با اختصاص اعتبار جدید به پروژه، شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی نیز قبول کرده که بخشی دیگر از اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه را تامین کند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار