مدیرعامل باشگاه زاگرس کرمانشاه گفت: هرچند حریفان ما در فاصله بین دو نیم فصل لیگ برتر هندبال دست به تقویت تیم هایشان و آنالیز بازی‌های ما زده اند، اما بازیکنان هندبال زاگرس با قدرت در اندیشه قهرمانی و آسیایی شدن هستند.
کد خبر: ۶۹۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ 30 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سجاد اعظم ، با اشاره به شروع مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال کشور از جمعه آینده(14 دی)، اظهارکرد: بازیکنان تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب از چند روز گذشته تمرینات خود را برای حضوری قدرتمند در این نیم فصل آغاز کرده اند.

وی بابیان اینکه تیم هندبال زاگرس نیم فصلی سخت را پیش رو دارد، عنوان کرد: قطعا نیم فصل دوم متفاوتی خواهیم داشت، چراکه باشگاه ها در فرصت بین دو نیم فصل دست به تقویت تیم هایشان و آنالیز حریفان خود از جمله تیم هندبال زاگرس زده اند، لذا با قدرت و شناخت بیشتری در میدان بازی حاضر خواهند شد. با وجود اینها بازیکنان ما تنها در اندیشه قهرمانی و آسیایی شدن هستند و با این هدف نیم فصل دوم را آغاز می کنند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس به تثیبت جایگاه تیم زاگرس در لیگ برتر ایران اشاره کرد و گفت: اینکه بتوانیم در لیگ برتر جایگاه خود را تثبیت کنیم و سقوط ما به لیگ دسته یک غیرممکن شود، هدف بزرگی بود که در همان نیم فصل اول با بازیهای غیرتمندانه بازیکنان خود به آن دست یافتیم.

وی عنوان کرد: پیروزی های مکرر تیم هندبال زاگرس در مسابقات لیگ برتر باعث بالارفتن حد انتظارات مردم استان و بویژه اسلام آباد غرب از این تیم شده، بگونه ای که انتظار باخت تیم ما را ندارند. لذا باید تلاش کنیم که از نظر فکری مردم آماده شوند که باتوجه به رقیبان قدرتمندی که داریم اگر در نیم فصل دوم به حریفی باختیم، این مسئله باعث دلسردی مردم از تیم نشود.

اعظم به حمایت های مسئولین استانی از تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب اشاره کرد و گفت: زمانی که می خواستیم در لیگ برتر هندبال وارد شویم، تعدادی از بخش های خصوصی استان قول حمایت از ما را دادند، اما متاسفانه این قول ها به عمل نرسید و باتوجه به هزینه های بالای بازی در لیگ برتر شرایط برای حضورمان در ادامه نیم فصل با سختی مواجه شد، در این راستا از مسئولین استانی کمک گرفتیم و آنها از ما حمایت کردند.

وی بابیان اینکه تیم هندبال زاگرس در فاصله بین دو نیم فصل به دلیل مشکلات مالی نتوانست جذب بازیکن داشته باشد، عنوان کرد: حمایت هایی که قرار است از این تیم شود نیز صرف قراردادهایی می شود که با مجموعه کادر فنی و بازیکنان داشته ایم.

تیم زاگرس اسلام آباد غرب در اولین بازی از نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال جمعه این هفته میزبان تیم نفت و گاز گچساران خواهد بود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار