مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد خبرداد؛
مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: سالانه حدود ۷۶۵ هزار مسافر و چهار هزاز و ۹۸۰ تن بار از فرودگاه یزد جابجا می‌شود.
کد خبر: ۶۹۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 01 January 2019

محمدی مدیر کل فرودگاه‌های استان یزد با اشاره به تبدیل فرودگاه یزد به فرودگاه بین اللملی گفت: سالانه حدود ۷۶۵ هزار مسافر و چهار هزار و ۹۸۰ تن بار از فرودگاه یزد به عنوان نهمین فرودگاه بین المللی کشور جابه جا می‌شود.

مدیر کل فرودگاه‌های استان یزد افزود: کسب گواهی نامه بین اللملی در خرداد ماه سال جاری از جمله دست آورد‌های مهم فرودگاه استان است.

محمدی بیان کرد: انجام موفق پرواز‌های حج تمتع و پرواز‌های عتبات عالیات، رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی در خصوص افزایش پرواز‌های برنامه‌ای در مسیر جدید و افتتاح ترمینال شماره یک جهت پرواز‌های خارجی از جمله خدمات انجام شده در سال جاری است.

وی سرانه فضا برای هر مسافر در استان را یک دهم متر دانست و ادامه داد: این فضا برای هر مسافر در وضعیت استاندارد چهار دهم متر است و تلاش می‌کنیم این فضا را به میزان استاندارد برسانیم.

محمدی تصریح کرد: عدم وجود ترافیک هوایی سنگین در این فرودگاه در کنار شرایط جغرافیایی و عدم وجود موانع طبیعی اثرگذار در نزدیکی آن، زمینه مناسبی را برای فعالیت‌های آموزشی، هوانوردی و خلبانی فراهم نموده و در صورت استفاده از این بستر مناسب، قابلیت تبدیل به پایگاه اصلی آموزش هوانوردی کشور را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار