دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی:
دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی از کشف ۵۵۱ هزار و ۵۰ عدد قرص برنج قاچاق در تیر ماه سال جاری در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۶۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 01 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ابراهیم افشاری در گفت‌وگو با تسنیم از کشف 551 هزار و 50 عدد قرص برنج قاچاق در تیر ماه سال جاری در مشهد خبر داد.

وی افزود: این کشف انجام شده برای خراسان رضوی به دلیل مشکلاتی که به لحاظ سلامت دارد بسیار مهم است.

افشاری با اشاره به نوع کالاهای قاچاق شده در خراسان رضوی تصریح کرد: لوازم آرایشی و بهداتشی، قرص و آمپول‌های ورزشی، موتور سیکلت های با قدرت بالا، وسایل و ادوات مربوط به ماهواره، مشروبات الکلی و موتورسیکلت‌های پرقدرت از جمله اقلامی است که به صورت قاچاق وارد خراسان رضوی می‌شوند.

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی با بیان اینکه در کمیسیون کالا و ارز به صورت مستمر طرح‌های مختلف برگزار شده و کشفیاتی انجام می‌گیرد خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز در آغاز فصل تابستان تعدادی طرح برای پیشگیری از ورود کالای قاچاق به بازار در دست اجرا است.

افشاری افزود: یکی از این طرح ها اعمال نظارت مضاعف بر باربری‌ها در راستای پیشگیری از قاچاق کالا و در نظر گرفتن گشت‌های نظارتی برای واحدهای توزیعی است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان کالای قاچاقی که وارد خراسان رضوی می‌شود از مرزهای داخلی است خاطرنشان کرد: بیشترین میزان کالای قاچاق وارد شده به استان از مسیرهای مواصلاتی است که به مرزهای مشترک سمت غرب راه پیدا می‌کنند.

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی افزود: بیشترین میزان قاچاق از استان‌های غربی، سیستان و بلوچستان و استان‌های جنوبی دارای ساحل وارد استان می‌شوند.

افشاری تصریح کرد: در این راستا برنامه‌هایی برای مبارزه با قاچاق کالا به ویژه در قالب‌های چمدانی در نظر گرفته شده که یکی از محورهای آن مبارزه با پخش این دسته از محصولات در واحدهای توزیعی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار